Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har prøvd alle merkene.. Har egentlig ingen favoritt, derfor stemte jeg annet..
Sist måtte jeg bruke både engangs ammeinnlegg og ull, for jeg lakk igjennom alt.. [8D]
Jeg brukte Chicco sine sist. Var veldig fornøyd med de[:)] Jeg var "plaget" med mye lekkasje i starten, så disse var greie da de har ett tynt lag med plastikk ytterst.
Jeg brukte ull innerst, men brystbetennelsen kom den, BIG TIME:)
Tåler ikkje eingongsinnlegg [&:] Var sårt å amme i fleire mnd, trudde det sku vera sånn, og forsto ikkje korleis folk kunne synes at amming var koselig! Var jo ubehagelig for meg!! [&:] Trudde eg hadde sopp og alt mulig før eg prøvde tøyinnlegg av bambus. Då var det som ein heilt ny verden opna seg!
Så eg kryssa av for annet. Bruker bambus med ull over, for berre ein av delene klarer ikkje halde tett [&:] Ser klumpete og forferdelig ut, men alt er betre enn å vera konstant sår!!
Dersom eg "måtte" bruke eingongsinnlegg, var det chicco og medela sine som var best for meg.