Ammeinnlegg???

Eca

Betatt av forumet
Hei!
Jeg lurte på om noen med erfaring kan svare på, hvilken type innlegg man må ha? Trenger mann virkelig ull om sommeren. Noen som har kjøpt noen som er bra og ikke klør i ull eller bomull? Leste i denne boken til Gro Nylander at man kunne ta et slitt bomulls laken å klippe i biter og bruke som innlegg. Men det høres litt slitsomt ut.

Noen som har noen tips?

KLEM fra meg

jeg har to tips:

Ta koden til tickeren din, gå inn på "min profil" øverst på siden her, og lim den inn i "signatur" - så slipper du å lime den inn i hvert innlegg....

Når det gjelder ammeinnlegg så har jeg kjempelyst å prøve de som du finner her: http://www.barnetrend.no/ (gå inn på nettbutikk, og så på mor). Ser så fine ut - men jeg har ikke behov for innlegg ennå så jeg venter...

Jeg har kjøpt innlegg i ullfleese uten lanolin. (Lanolin kan i noen tilfeller føre til allergi/eksem.)
Jeg kommer til å bruke de i ullfleese i sommer ja, ganske enkelt fordi puppene blir kalde av de i bomull...og kalde, våte pupper kan føre til at du lettere får brystbetennelse. Nå skal det sies at jeg lekker veeeeldig da, slik at jeg er aldri "tørr". Jeg blir jo selvfølgelig like våt med ammeinnlegg av ullfleese, men de holder på varmen[:D]
sjekk ut www.nostebarn.no

jeg brukte da jeg amma jenta mi, vanlige bomull fra natusan(ammeinnleggene)
Og så hadde jeg av ULL på yttersiden... Men dette var i mars mnd da...

man børr ha ull inntil brøste,så vanlig ammeinlegg man får kjøpt på butikk utpå dær ijenn.er du sår på brøstvortene og legger vanlig ammeinlegg på.da låver jeg deg at d blir og gjøre vondt når du skal ta dm av.

Jeg brukte ull i starten, men da var det jo vinter og kaldt.
Men IKKE kjøp sånne engangs greier fra natusan og sånn, for de klistrer seg på brystvorta så du må rive de av omtrent og da blir du iallefall sår! [:(]
Så ull er faktisk det beste. For selv om du skal lekke litt, så funker jo ull supert!

Jeg var mest fornøy med engangs innleggene til Natusan. De suger opp melken bra.
Har også ullinlegg, men de bare lekker så jeg brukte de utenpå Natusan for å holde varmen.
Fryser puppen blir det lett betennelse.

Jeg bruker noen ullinnlegg med lommer i, da legger jeg en av papir i den lomma og bytter den ut når den det trengs. Dermed lekker jeg ikke gjennom alt.[:)] Lurt eller hva??[:D] Håper du finner de rette for deg. [;)]

Takk for mange svar, var jo litt variende dette, men jeg finner vell ut av det. Får prøve litt av begge tenker jeg!

LYKKE TIL DA JENTER

KLÆM

Back
Topp