Ammeinnlegg

Jeg bruker de fra Rema :happy: Men må få kjøpt noen gjenbrukbare i bomull/bambus. Orker ikke tanken på ull i denne varmen.
 
Er også fornøyd med de fra Rema, men skal kjøpe melkeoppsamler nå og heller bruke det. Ihvertfall teste og se om jeg liker det bedre.
 
Jeg bruker de i ullfleece fra Nøstebarn, synes de lindrer veldig bra og trekker til seg mye hvis du lekker en del ☺️ Synes ikke de er spesielt varme heller.
 
noen tips til gode ammeinnlegg som IKKE klistrer seg på brystvorta? Au au, er de ikke såre nok ;)
Prøv med litt lunkent vann når du tar innleggene av, for å unngå at de klistrer seg. Eventuelt smør med lanolin før du tar dem på igjen. :)
 
Har brukt ammeinnlegg fra Medela og Normal, synes ingen av dem klistrer seg til brystvorta.. men denne gangen er jeg jo heller ikke sår;) Var det forrige gang, erindrer at det et problem da.. men tror jeg klæsjet på så mye purelan at det ikke klistret;p

Synes forresten ammeinnleggene til normal er helt supre! Mye billigere enn Medela o.l, god kapasitet og ganske tynne:)
 
Beklager sent svar, men de fra Chicco (fås på Mimmis blant annet) lugger ikke. :)
 
Ullinnlegg fra Sparkjøp! 99,90,- pr par. Jeg har 2 par. Vasker de for hånd hver kveld med ull-vaskemiddel og så er de tørre til neste dag. De er så myke og gode og så gjør det ikke noe om de blir litt våte av melk ila dagen. Holder på varmen uansett.
 
Back
Topp