Ammeinnlegg

Superfrosken

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Mailykken 2025
Har brukt engangs ammeinnlegg til nå og syns de lekker tvers igjennom... I dag våkna jeg med melkespreng og klissvåt bh. Trenger noe bedre enn billigmerkene på butikken. Er det slutt på libero sine? Vurderer å bruke tøybindene mine i bh'en...

Sniker fra juligruppa. Anbefaler Philips Avent sine.:smiley-bounce012

De holder på større mengder melk enn variantene jeg har kjøpt på matbutikken, i alle fall. Og melka blir ikke klumpete og stiv inni innlegget i løpet av natta heller. Avent koster litt, men de er verdt det. Eneste jeg har prøvd hittil som holder en hel natt før de må byttes... De er klart dyrest i fysisk butikk, da, og greit priset på nettbutikker. ;)

Bruker enten Phillips Avent eller Medela sine. Husker ikke pris, men det er 30 innlegg i Medela sine og 60 i Phillips Avent. Synes begge disse er gode. Men her fungerte ikke de ultratynne til Medela, jeg må ha den tykkere sorten. Kjøper de på apoteket, og så får de bare koste litt for jeg orker ikke gå å være våt.

Skal få kommet meg for å teste noen varianter snart. Takk for innspill! Har gått i ett den siste tiden...

Back
Topp