Ammeinnlegg

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Novo, 22 Jan 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Novo Glad i forumet Desemberskatter 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Fødsel begynner å nærme seg og jeg vil at alt skal ligge til rette for amming denne gangen. Jeg husker jeg kun brukte en type ammeinnlegg sist men det er en stund siden og jeg husker ikke hvilke...noen her inne med tips, hvilke foretrekker dere? Tenker mest på engangs

2. Neidajoda Elsker forumet Marsboerne 20 18 FebbisBebbis2021 ❄️

Det er nok veldig smak og behag. Jeg brukte bare libero sine sist, for de var billigst der jeg handler ;) Du må nesten prøve selv, venninnen min hatet libero sine for hun syntes de klødde. Mens jeg ikke likte de hun brukte (husker ikke merke), de var for tynne for meg.

3. Pisil Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Sommerfuglene 2017

Liker best tøyinnlegg, men foretrekker Medela og Änglamark av engangs.

4. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Jeg klødde av de billige med førstemann, og lakk veldig.... da holdt ikke de fra matbutikk. Jeg brukte mam sine fra apotek.
    Med nr2 lakk jeg lite, og da fungerte libero veldig fint :)

husk ullinnlegg, sparkjøp har gode :)

5. Bkno1605210 Andre møte med forumet

Jeg likte best de fra Rema1000. Hvis du har Æ, så kan du få en babypakke derfra. Mener at man fikk med en pakke med ammeinnlegg, så da kan du jo teste ut gratis :)

• Liker Liker x 1
  6. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

7. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Liker best Chicco sine den første måneden. Viktig med noen som ikke lugger når puppene er såre og vonde. Senere fungerer alt, så da tar jeg hva enn de har på nærmeste butikk.

8. PiluttaPilutta Elsker forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Har testet både de fra Rema1000 og libero. Fornøyd med begge egentlig, holder greit selv om jeg enkelte dager lekker mer og skifter de hyppig ut. Har endt opp med å stort sett bruke libero sine, da det er de som er lettest tilgjengelig på nærbutikken. Bruker også ullinnlegg fra nøstebarn, de er kjempegode:) Hvis du henter ut ulike babypakker (gratis), mener jeg du får teste ut 2-3 forskjellige typer:)

Del denne siden