Ammeinnlegg

Libero som kjøpes på vanlig matbutikk. Veldig fornøyd:)

Rema sine lev vel og chicco sine engangs synes jeg er best. Jeg lekker mye og libero sine kommer det da ofte en slags gel ut av.. Ekkelt! Bruker også ull, men har de utenpå engangs.

Vekslet mellom libro sine og vaskbare ull ammeinnlegg. Jeg lakk nesten ingen ting så var ikke noe problem med vaskbare,

Brukte bambus vaskbare, lakk aldri da, men de var supre for å skåne såre nippler! :)

Engangs, i starten lakk jeg mye å det var ikke sjangs å bruke flergangs, lakk rett igjennom, etter nesten 7 mnd lekker jeg skjeldent, men når det først skjer renner det rett igjennom flerganga da også, så har gitt de opp og bruker nå bare engangs innlegg.

Jeg lakk ganske mye og syns engangs fra Natusan var de som absorberte best, alt annet lakk jeg gjennom.
Etterhvert som lekkingen avtok, fra 6-7mnd gikk jeg over til libero sine.

Alltid ull mot huden og rema engangs utafor i de periodene jeg lakk.

Jeg prøvde med ull først, men lakk så mye at de måtte vaskes hver dag og de skal vaskes ved å kokes i kjele i min 5 min. Det ble litt mye kokestyr i tillegg til våte klær. Så da ble det etterhvert libero. Måte skifte 1 gang per natt fordi jeg lakk så mye først 3-4 mnd :p

Back
Topp