Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har googlet masse, har funnet flere oppskrifter. Var bare nysgjerrig på om det er noen andre som har laget selv.Googlet det?
Funker jo sikkert å bare strikke runde/ovale lapper i kløfri ull. Ullinnlegg er forresten gull verdt!
Jeg har googlet masse, har funnet flere oppskrifter. Var bare nysgjerrig på om det er noen andre som har laget selv.
Jeg tror jeg blir å bruke gamle ullundertøy, flanell og så et lag med bomull ytterst. Slik sparer jeg både miljø og pengeboken
Er derfor jeg spør rundt nå er for å finne ut hva som er det beste å brukejeg kommer nok til å kjøpe engangs ammeinnlegg jeg. Prøvde meg på ammeinnlegg sistgang, men syntes den klumpet seg så mye. Så da fikk jeg klumpete pupper når jeg gikk med tettsittende topper..
Er derfor jeg spør rundt nå er for å finne ut hva som er det beste å bruke
Det blir et lag bomull og så enten flanell eller ull. Ser på diverse youtubevideoer at det ikke er vits i å bruke både ull og flanell.Jeg brukte kjøpte ullinnlegg sist, og syns de lå godt i bhen. De var ganske tynne, men samtidig stabile i formen. Og det blir jo gjerne ull. Kanskje nok at su bruker ull + bomull og dropper flanell da?