Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker nok ullinnlegg med plass til engangs inni.Tror jeg blir fornøyd med Rema1000 sine inni ullinnleggene.
Gullis: Jeg fikk de i babypakken- har du hentet din enda?
Dere som har ull, hvor mange par har dere? Bare lurer på hvor mange jeg bør få fatt i med tanke på vasking osvMan får med en pakke med ammeinnlegg i rema sin babypakkelitt avhengig av hvor mye man lekker, ville jeg ha brukt engangs med ull utenpå.. Sist gang fikk jeg skikkelig brystbetennelse og det er IKKE å anbefale(måtte bli operert tilslutt
uLL ER GULL![]()
Hvor har du kjøpt det?? Det hørtes jo genialt ut. Med plass inni. Jeg har alltid brukt ull, men hatt sånn engangs utenpå for at det ikkje skal lekke. Men helt genialt om det finnes ull innlegg der der er laget plass til engangs inni. Det vil jeg gjerne ha.Jeg bruker nok ullinnlegg med plass til engangs inni.Tror jeg blir fornøyd med Rema1000 sine inni ullinnleggene.
Gullis: Jeg fikk de i babypakken- har du hentet din enda?
Jeg fikk fatt i på Babyshop og har sett de på BarnashusHvor har du kjøpt det?? Det hørtes jo genialt ut. Med plass inni. Jeg har alltid brukt ull, men hatt sånn engangs utenpå for at det ikkje skal lekke. Men helt genialt om det finnes ull innlegg der der er laget plass til engangs inni. Det vil jeg gjerne ha.
Jeg bestiller fra https://ammebutikken.no/produkt/41/ullrik-innlegg-3-lag.aspx?farge=Standard .Hvor har du kjøpt det?? Det hørtes jo genialt ut. Med plass inni. Jeg har alltid brukt ull, men hatt sånn engangs utenpå for at det ikkje skal lekke. Men helt genialt om det finnes ull innlegg der der er laget plass til engangs inni. Det vil jeg gjerne ha.
Jeg bestiller fra https://ammebutikken.no/produkt/41/ullrik-innlegg-3-lag.aspx?farge=Standard .
Fordi jeg elsker netthandel, orker ikke butikk lenger nåFinnes sikkert billigere, men jeg er fornøyd med disse. Og de kan vaskes på 60grader. Skal også kjøpe de "brystknoppbeskytterne" derfra
![]()
Ingenting i nettbutikken deres hvertfall. Kun Avent engangs innleggDe har jeg også! Kjøpte på Rudo barnebutikken !der tok de 99kr.
Ingenting i nettbutikken deres hvertfall. Kun Avent engangs innlegg![]()
Jeg hadde to par i ull fra apoteket sist + to par jeg hadde heklet selv.
Jeg brukte ulla mer til isolasjon så hadde engangs innerst med ull utenpå. Fødte i juni sist så varm sommer med lite klær og pupper som frøys lett måtte pakkes godt inn
Hadde antydning til brystbetennelse en gang men massasje med første mistanke berget meg
Ammet i 2 år før vi sluttet helt -
Jeg har helt glemt hvor lenge jeg trengte å bruke innlegg og når lekkasjene stoppet - finnes det noen "fasit" på det?
Merkelig at de ikke har fått den inn om du har fått beskjed om at du kan henteMannen min har kjøpt i merinoull til meg på apoteket, og har kjøpt selv i merinoull på Spar Kjøp. Også har jeg kjøpt engangs fra MedelaMå teste Rema sine, men har bestilt babypakke og vært to ganger for å hente den, men de får den jo aldri inn
![]()
Ante ikke at man fikk den så fort. Bestilte på nett og stod jeg kunne hente den 3. juni. Var innom 5.juni. Da hadde butikken nettopp flyttet ned til byen og sjefen sa de hadde igjen i gamle lokaler og hun skulle ta med til byen. Hørte innom uka etter og da hadde de ikke funnet i de gamle lokalene og måtte bestille. Hun visste ikke helt når de fikk de inn, men sa hun hadde sagt at babyen ikke kom før på 2-3 mnd til så hastet ikke. Synes det er litt kleint å gå inn og spørre igjenMerkelig at de ikke har fått den inn om du har fått beskjed om at du kan henteHåper du får den snart!
Vi er i juli, synes godt du kan spørre igjen for nå er det faktisk fødsel "any day" for mangeAnte ikke at man fikk den så fort. Bestilte på nett og stod jeg kunne hente den 3. juni. Var innom 5.juni. Da hadde butikken nettopp flyttet ned til byen og sjefen sa de hadde igjen i gamle lokaler og hun skulle ta med til byen. Hørte innom uka etter og da hadde de ikke funnet i de gamle lokalene og måtte bestille. Hun visste ikke helt når de fikk de inn, men sa hun hadde sagt at babyen ikke kom før på 2-3 mnd til så hastet ikke. Synes det er litt kleint å gå inn og spørre igjenMen er så nysgjerrig på hva som er i, og handler vanvittig mye i hverdagen på Rema, så synes de kan gi oss denne pakken snart!
Jeg bestiller fra https://ammebutikken.no/produkt/41/ullrik-innlegg-3-lag.aspx?farge=Standard .
Fordi jeg elsker netthandel, orker ikke butikk lenger nåFinnes sikkert billigere, men jeg er fornøyd med disse. Og de kan vaskes på 60grader. Skal også kjøpe de "brystknoppbeskytterne" derfra
![]()