Ammeinnlegg

Natusan. Prøvde et annet merke, men måtte kjøpe Natusan i dag ;)

Liker avent sine, men syns de er litt vell dyre i innkjøp. Må jo bytte hvertfall flere ganger pr dag så da blir det fort noen lapper i mnd bare på ammeinnlegg :s har kjøpt en pakke med libero innlegg og de er helt greie i forhold til prisen. Ikke får jeg dårlig samvittighet for å skifte innlegg ofte heller :p

Har mange i bambus, var veldig fornøyd med de jeg hadde sist, som hadde sperret. De jeg har nå har ikke det, og da må jeg ha noe mer... Synes de blir så våte også.
De jeg har er det sperrelag i, veldig gode. Også koster det bare 7$ for 4 par. :)

Jeg bruker medela/rema sine, avent natt når jeg sover. Bruker også bambus, men lekker så mye at jeg bruker opp alle på en dag :p

Har prøvd flere, men faller stadig tilbake på Natusan sine. Synes også de fra Rema er helt ok. Bruker ull når jeg et ute og har kjøpt et par tynne fra joha. Har også noen tykke fra apoteket, men de blir litt vel varme nå... Sikkert helt supre til vinteren om man fortsatt trenger da :) har også kjøpt bambus fra alvababy.com, men ikke brukt de enda.

Akkurat nå bruker jeg libero sine, men er ikke fornøyd med dem - blir så fort gjennomvåte.?Så da går jeg nok til innkjøp av natusan sine, har hørt mye positivt om de

Jeg bruker libero med ull utenpå :) Prøvd natusan, men de er rett og slett for små for puppene mine så de "står" bare oppå puppen på en måte :p

Back
Topp