Ammeinnlegg!?

gojinta_di

Flørter med forumet
Heisann!! :-) noen her som har testet ammeinnlegg i silke? Jeg bruker nå ull, men det blir liksom litt "klumpete" og man kan se konturene av innleggene gjennom klærne.. Har silke noen gode egenskaper, slik som ull har?

Hadde noen i bomull/silke fra sist gang (boob sine tror jeg). De var skikkelig klumpete under klærne og det lakk fort gjennom (det gjorde det forsåvidt med ullinnleggene også), så jeg holder meg til engangs ;-) Men kanskje et annet merke er bedre og om du ikke lekker så mye :-)

Hadde noen i bomull/silke fra sist gang (boob sine tror jeg). De var skikkelig klumpete under klærne og det lakk fort gjennom (det gjorde det forsåvidt med ullinnleggene også), så jeg holder meg til engangs ;-) Men kanskje et annet merke er bedre og om du ikke lekker så mye :)
Lekker gjennom her også, så bruker kun engangs fra natusan :)

Jeg har kjøpt mine i utlandet de er deilige og holder dem litt varmere enn engangs gjør. Synes engang er klumpete og sklir mer. De jeg har er enkle å ta av og på og holder seg på en plass:)

Engangs er jo ikke til å holde varmen, men til å samle melkelekkasje :) jeg må ha engangs for ikke å lekke, har ull utenpå når jeg er ute på tur. Godt og varmt, blir nesten likeverdig med en ekstra genser :-P

Back
Topp