Ammeinnlegg

Selmaen

Glad i forumet
Hvilket ammeinnlegg sverger du til? Har prøvd flere, men irriterer meg stadig over at flere er så tykke - synlig gjennom t-skjorte eller ammesinglet. Til nå synes jeg produktet Baby fra apoteket er tynnest og best. Men de er jo knalldyre sammenlignet med andre:p

Hvilke er det som er så tykke? Jeg trenger nok tykke som suger opp mye, lekker helt ekstremt

Hvilket ammeinnlegg sverger du til? Har prøvd flere, men irriterer meg stadig over at flere er så tykke - synlig gjennom t-skjorte eller ammesinglet. Til nå synes jeg produktet Baby fra apoteket er tynnest og best. Men de er jo knalldyre sammenlignet med andre:p
Enig i at disse er gode, men dyre ja! De fra Coop er hakket tynnere enn natusan og Libero sine mener jeg, men i samme prisklasse, så du kan jo teste disse også :)

Bruker tøyinnlegg, ellers svetter jeg så fælt..!
Men - før jeg fikk de tilsendt i posten, så brukte jeg både Avent eller Baby, og Natusan, likte Natusan best.
Den sugde godt og hadde naturlig form etter brystet, de andre flate typene bare sklidde rundt i bh'en.
Men det hjelper vel deg lite...
Okay; Hvis du vil ha tynne, usynlige innlegg, bruk Avent.. De er nesten papirtynne!
Så lenge du lekker så lite at de holder, så er jo det perfekt :)

Back
Topp