Ammeinnlegg?

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Aner ikke om det er spurt om det tidligere, men kom til å tenke på at jeg burde hatt det etterhvert.

Hva er best? Engangs, ull eller bambus?
Hvor har dere kjøpt?

Eg har kjøpt ull og eingangs.. Tenker å ha eingangs innerst, og ull utenpå viss det lekker mykje. :) kjøpt ullinnlegg frå janus og nøstebarn, eingangs frå libero på matbutikken.. :p aner ikkje om dei er noe bra, for har jo aldri gjort det før! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjøpt inn engangsinnlegg fra libero også fikk jeg en pakke mwd avent sine av en venninne, også har jeg tenkt å bruke ull i tillegg. Har heklet ullammeinnlegg, men de er ikke tette, så er kun for varmens skyld :) Aner ikke om man skal ha de under eller over engangsinnleggene :P Får prøve meg frem :):)

Har ullinnlegg fra forrige ammeperiode, som fortsatt er uåpna. Endte opp med å bare bruke engangs. Men fikk sommerbarn da, og har termin i oktober denne gangen. Kan jo hende det utgjør en forskjell.

Synes forresten at Natusan sine var helt grusomme - de hang seg fast, men ellers var det same, same for min del. Endte ofte opp med Libero sine, fordi det var de som ble solgt på nærbutikken.

Jeg kjøpte de som heter thermobaby siden jeg hørte så mye positivt om de :) Men har et sett med ullinnlegg også.

Jeg også har kjøpt engangs- og ullinnlegg.
Tenker engangs innerst, og ull utenpå :)

Så lurt. Tenkte å hekle selv noen i ull, og lurte på hva jeg skulle legge under. Engangs og ull var jo lurt :-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Medela innerst og ull utpå.. Liker ikke de fra matbutikkene , de er så tykke og synes ofte gjennom klærne pluss noen loer/ henger.. Apoteket selger dyrere, men tynnere og med bedre form, vel verdt for mine nusser:)

Bruker Libero sine nå, men de henger seg fast... Det er vondt når brystvorta er litt sår og jeg må rive innlegget løst :( Skal prøve noen jeg har kjøpt på apoteket nå. Husker ikke merket.

Eg har kjøpt eingongsinnlegg frå Libero og Natusan + Ullinnlegg så eg ska ha utanpå :)
Vise da seg at eingongsinnleggo henge seg fast, så fåreg invistera i nåken dyrare ;)

noen som har noen gode oppskrifter på hjemmelagede? heklet eller sydd (jeg strikker ikke) :p

Sist brukte eg kun chicco sine siden dei var fantastiske. Så har bestilt dei pånytt! Har også eit par ullinnlegg som eg kan bruke i tillegg om eg skal ut når det er kaldt :-)

Har prøvd libro og natusan(?) sine, iallefall dem de har på Ica på jeg har lekket mye råmelk. Liker ingen av dem, sitter fast, er små (puppen flytter seg jo ila dagen inni bhn) og siden dem skal være "anatomisk korrekte" ser det jo ut som jeg har kronisk stive nippler :s Så har kjøpt inn i ull og tenkte å prøve noen engangsgreier fra Sverige som ser myke og "flate" ut :p

Oki :)
Kjøpte engangsinnlegg fra libero på butikken så jeg har litt.
Må vel ut å prøve å finne noen i ull og evt bomull/bambus også ;) Må også kjøpe amme bh :)

Forrige gang syntes jeg Natusan og libero sine var helt greie innafor ull, men denne gangen syns jeg de klør og er vonde så nå har jeg brukt Chicco og Tommy tippee (husker ikke helt om det skrives sånn) og er fornøyd med de, innafor ullinnlegg :)

Prøvde noen fra Avent i natt, da jeg hadde fått en prøvepakke i apotekpakken :) Syntes de var litt stive, men de hang seg i alle fall ikke fast slik Natusan sine gjør :)

Back
Topp