Ammeinnlegg

mamma 87

Flørter med forumet
Hvilket ammeinnlegg liker du? Fikk flere gratis prøver i babypakkene, leter etter de som er brune fra libero. Noen som vet hvilken butikker som kan ha de? synes det ser så dumt ut, når jeg går i hvite topper, der det synes to hvite rundinger på hvert bryst
 
Bruker Chicco sine og er veldig fornøyd med de. Brukte de forrige gang også, i tillegg til Coop Änglamark sine. Har ikke noe problem med at de synes gjennom amme-BH'ene jeg bruker ihvertfall, men det er ikke sånne helt tynne bomulls BH'er da.
 
Her har jeg brukt Natusan sine - har ikke noe å utsette på de. Bruker bravado sin amme bh så det synes ikke gjennom at jeg bruker innlegg.
 
Anbefaler Chicco og Avent sine :) De sitter godt, irriterer ikke og holder på væsken selv om man lekker en del.
 
Chicco og avent får man vel ikke kjøpt i vanlig dagligvare? Tenker på de libero som er brune (fikk et par i en gratis baby pakke) fine å bruke om du bare bruker ammesinglet, under hvit, for da synes de ikke men finner de ikke i butikker...
 
Anbefaler ullinnlegg. De dere snakker om over her er vel sånne i papir?
Nå er ikke jeg helt inni ammeinnleggs-verden om dagen, så kan være jeg tar feil nå altså.

Men jeg brukte kun ull, for sleit veldig med betennelser.
 
Eg lekker såpass mye, så eg må nesten ha papir (innerst). Kan ha ull utenpå disse om det er kaldt. Bytter mange ganger ila en dag. Liker Libero (kjøper de på Rema bl.a.) og Avent sine :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, ull er gull når det er kaldt/mye vind, men foreløpig har jeg kun brukt engangs. Går jo mot høst nå, så ullinnleggene ligger klare, og da bruker jeg de i kombinasjon med papir. Ull innerst og papir ytterst :)
 
Chicco og avent får man vel ikke kjøpt i vanlig dagligvare? Tenker på de libero som er brune (fikk et par i en gratis baby pakke) fine å bruke om du bare bruker ammesinglet, under hvit, for da synes de ikke men finner de ikke i butikker...

Chicco selges i barneutstyrsbutikker, jeg fant de også på Jollyroom.no
Avent selges hos Babyshop og på apotek :)
Libero sine er helt greie, men synes de irriterer mer. Jeg har ikke sett de brune i butikk. Avent og Chicco innleggene er større, antibakterielle og individuelt innpakket (kjekt når man skal ha med seg).
Jeg bruker papirinnlegg innerst og ull/ bambus (fra Lilleba) utenpå for å holde varmen.
 
Har heller ikke sett de hudfargede ammeinnleggene i butikk. Jeg bruker chicco som jeg kjøper i babybutikker.
 
Back
Topp