Ammeinnlegg

Beja

Betatt av forumet
Bruker dere ammeinnlegg nå som det er så varmt?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Bruker dere ammeinnlegg nå som det er så varmt?

Jeg må ha ammeinnlegg, lekker gjevnlig gjennom hele dagen..men bruker ikke ull da.. Selv om jeg kanskje bør det, livredd for brystbetennelse(hadde det med storebror...)

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg anbefaler på det sterkeste å bruke ammeinnlegg, både av ull og engangs. ;-) (ull innerst mot huden)

Jeg har ullinnlegg, men når det er så varmt som det har vært nå, har jeg blitt så veldig klam... Hva gjør dere når badesesongen melder seg da?

Jeg bruker både engangs- og ullinnlegg. Syns ikke det blir for varmt, og er redd for brystbetennelse.

Bruker engangs, ellers blir det vått..

Bruker både ull og engangs foreløpig, redd for betennelse. Merker ikke no spesielt varme. Blir nok ikke no bikini her i år, så ingen problemstilling for meg :-P

Bruker engangs her også, men synes det er ekstremt klamt og ubehagelig, men ikke så mye jeg får gjort, når det lekker her...

Ingen som bruker bambus-innlegg? Har kjøpt inn noen, skal teste dem så snart han kommer ut :)

Jeg bruker ikke - har aldri brukt... Lekker ikke, og har ikke hatt noen tegn/antydning til brystbetennelse så langt (ammet i 3,5 mnd). Men noen er visst mer utsatt for brystbetennelse enn andre.

Jeg bruker bambus-innlegg. De er helt fantastiske. Man kan også ha engangs ammeinnlegg inni de. Merker ikke at det varmt eller klamt. Veldig fornøyd med de. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Brukte aldri innlegg jeg... Ammer enda og jenta mi er 14mnd. Aldri hatt brystbetennelse heller...

Aldri. Brukte på vinteren, men nå på sommeren kan jeg ikke skjønne hvorfor man bruker, med mindre man lekker?

Bruker engangs pga lekkasje

Hei,

Jeg fikk anbefalt av både leger og personalet i en baby butikk om å være veldig forsiktig når det gjelder å få kalde bryster som fører til betennelse.

Det er opp til hver enkelt, men skader aldri å være på den sikre siden. Så jeg kjøpte med meg.

Alle har sin mening men det er alltid din egen som gjelder.

Jeg er livredd for å få betennelse så jeg bruker mine varmeinnlegg hele tiden. I tillegg til enganginnlegg fordi jeg lekker ofte.

For å komme fram til ditt spm så vil jeg bare nevne det at jeg bor i syden! Her er det 20-40+ . Grunnen til jeg går med det er pga. Aircondition, kjøleskap, vinden kan være kald og sterk til tider, og utover høsten og vinteren her kan både dagene og kveldene bli kjølig.

Selvfølgelig har jeg ikke hatt noe problemer når jeg har vært sykt forsiktig. Folk vil nok si litt i overkant av dramatisk. Men når det er snakk om at mitt barn spiser fra brystene vil jeg beholde intimiteten og kosingen av amming istede for at jeg drar meg i håret av smerte. Tross alt ditt barns næringsstasjon det er snakk om.

Mvh
Familien i syden

Jeg tror noen er mer disponert for betennelse også. Noen får det jo lett som en plett mens andre kan putte puppen i fryseren uten betennelse! Jeg har vært heldig og har ikke hatt antydning en gang, men er nok best å være føre var til man blir mer kjent med kroppen sin som matstasjon :)

Sent from my iPad using BV Forum

Uff ja Kanske eg ska børja bruka Mina ullinlegg som ligger så fint i skapet.

Jeg tror noen er mer disponert for betennelse også. Noen får det jo lett som en plett mens andre kan putte puppen i fryseren uten betennelse! Jeg har vært heldig og har ikke hatt antydning en gang, men er nok best å være føre var til man blir mer kjent med kroppen sin som matstasjon :)

Sent from my iPad using BV Forum
Samme her. .. Da jeg ammet vel og merke...
Brukte bare engangs fra Chicco. .hele vinteren også... gikk bra det :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Back
Topp