Ammeinnlegg...

010000100

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
...og andre tips til barseltid?

Jeg tenkte å kjøpe et par ting for å være forberedt til ammingen.

Noen gode råd?

Gjerne hvor dere kjøper (nettsider, butikker). Synes det er veldig behagelig å bestille på nett!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra Feb:) ikke fornøyd med natusan, libro eller dermica. Brukte avent sine i starten, bruker nå medla som jeg kjøper i sverige. Kjempefornøyd med de sistnevnte og har ikke vært sår (!)

Sent from my LT26i using Tapatalk

Google myllymyksut. Det er en finsk side som har fantastiske innlegg som ikke setter seg fast, i frotte og ull. Ga opp engangs forrige gang

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Kan varmt anbefale Chicco sine engangsammeinnlegg (Kjøpes f.eks. hos Jollyroom.no eller Lekmer.no). Det samme med Coop Änglamark sine engangsammeinnlegg. Ellers er det et must å ha noen par i ull også, som kan brukes alene og i kombinasjon med engangs, avhengig av ditt behov.

Jeg slet aldri med såre brystvorter sist, men hadde Purelan i beredskap, og skal ha det nå også.

Har ikke råd med ammeinnlegg, men du kan jo ha i bakhodet om du blir veldig sår at du kan kjøpe ammeskjold! Det var redningen min iallefall da jeg var så sår at babyen gulpet blod:oops: Så det blir med meg igjen på føden for å si det sånn :D

Back
Topp