Ammeinnlegg

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Hvilke engangs-ammeinnlegg bruker dere? Har de fra natusan nå, men de har bare lim øverst så de bretter seg så lett når jeg skal ta opp og ned for å amme.
Vil gjerne ha noen som sitter bedre.

Piegon ultra tynne, men tar de ut av BHen når jeg ammer!

Sent from my iPhone using BV Forum

Chicco :)

Avent:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt Pampers sine, men jeg tar de også ut når jeg ammer. Har ullinnlegg også (livredd for betennelse), og de er så store, så har blitt en vane å ta ut begge :)

jeg har natusan sine. bretter de ned sammen med bh, da ligger innlegg i midten av bh'n ;-)

Noen som har prøvd de fra libero og vet om de har lim både oppe og nede? Likte de fra avent, men de er så dyre!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har prøvd libero, men husker dessverre ikke hvordan tapen var. Mener den var annerledes enn de andre jeg har prøvd iallefall. Fins det ikke noe bilde av den på nett? Jeg tar det også alltid ut når jeg ammer, ellers blir det jo bare krøll, så har ikke tenkt så mye over tapen.

Noen som har prøvd de fra libero og vet om de har lim både oppe og nede? Likte de fra avent, men de er så dyre!

Libero sine har bare 1 teip :)

Kan sikkert ta de ut når jeg er hjemme, men når jeg er ute blir det så mye styr. Har jo bare en hånd også, holder ungen med den andre. Var et av de som det var prøve på fra en av pakkene fra apotek eller rimi som var bra, men husker ikke hvilke. Noen som husker hvilke typer man fikk prøve på?

Fikk prøve på både avent og libero sine hvertfall.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bruker libero sine. De har bare en teip ja.

Jeg har kjøpt Pampers sine, men jeg tar de også ut når jeg ammer. Har ullinnlegg også (livredd for betennelse), og de er så store, så har blitt en vane å ta ut begge :)
Sammennher, har også ull ytterst.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp