Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: happybaby
ORIGINAL: Sicily
Bruker ull innerst, og engangsinnlegg/annet materiale utenpå for å suge opp overskudd.
Ull hver dag hele året er enkleste måten å forebygge brystbetennelse på. Å fryse på puppene er noe av det verste man kan gjøre mens man ammer.
Fins mange forskjellige typer ullinnlegg. Engangsinnlegg rett på puppen øker sjansen for sårhet og om du er sår, gjør de det som regel verre fordi de gnager på sårene og setter seg fast.
Du trenger ikke så mange amme-bh'er. Bare nok til at du har en å ha på deg og en å vaske egentlig. Lønner seg å legge en del penger i dem, for det er stor forskjell på billig og dyrt, både mtp kvalitet, passform og støtte.
hvor mange sett med ullinnlegg bør man ha?
ORIGINAL: faerytale
Takk for tips om engangs utenpå ullen! [:D]
Jeg har brukt ammeinnlegg hele vinteren siden jeg har vært så kald og de beste (synes jeg) er de i ull/silke fra Nøstebarn/Bånsull [:)] Eller ull/fleece fra Nøstebarn, likte ikke helt de som de selger på apoteket i ull... men det er jo bare meg da [;)]
Jeg har brukt ammeinnlegg hele vinteren siden jeg har vært så kald og de beste (synes jeg) er de i ull/silke fra Nøstebarn/Bånsull [:)] Eller ull/fleece fra Nøstebarn, likte ikke helt de som de selger på apoteket i ull... men det er jo bare meg da [;)]
Spørs hvilket apotek. På noen selger de helt ubehandlete innlegg som loer, mens andre steder har de "glatte" innlegg. Atter andre har godt utvalg. [:)]
ORIGINAL: bambina85
Spørs hvilket apotek. På noen selger de helt ubehandlete innlegg som loer, mens andre steder har de "glatte" innlegg. Atter andre har godt utvalg. [:)]
Jeg har kjøpt noen som har både ull og silke i seg, mye pga jeg er plaget med atopisk eksem. Blir spennende å se hvordan de funker!