Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurer på om det er noen som har noen anbefalinger når det kommer til ammeinnlegg i ull?
Husker jeg hadde noen favoritter sist gang, men husker ikke hvor de ble kjøpt..
Har begynt å bruke allerede for eg lekk sånn, så langt er absolutt ull best! Merker ikkje at eg bruker dei. Prøvde avent (?) sine engangs fra apoteket, men dei klødde sånn. Så jakta er i gang
Jeg kjøpte nettopp Joha sine på babyshop. De virker kjempegode, med lomme for sperrelag/engangsinnlegg. Er førstegangs så har ingen erfaring, men synes disse så best ut av de jeg har kikket på
Har ullrik og joha - men må ha engangs i tillegg. Lekker enorme mengder når jeg ammer, og det renner jo tvers gjennom ull-innleggene. Hadde noen tjukke også en gang, men det ble så varmt - de første ukene etter fødsel er for min del en rimelig svett affære... Men absolutt - ullinnlegg skal jeg ha - gjør det jeg kan for å hindre brystbetennelse.
Har kjøpt på sparkjøp og fått svigermor til å strikke noen i ull tenker å prøve meg litt frem. Vet jo ikke hva det blir til enda. Må vel prøvekjøre noen av disse engangs innleggene også, så jeg vet hva jeg skal ha i hus
Har kjøpt ull på apoteket, vet ikke hva de heter. Men fikk tips om å begynne å bruke det allerede nå når jeg var og kjøpte amme bh på change. For å forhindre brystbetennelse, og dagen etter fikk jeg skikkelig vondt når jeg frøys litt på tur til butikken. Så nå bruker jeg dem hele tiden, og har ikke hatt vondt etterpå, og merker egentlig ikke at jeg har dem på.
Kjøpt i ull fra joha pluss engangs til å putte i de lommene tilfelle det kommer mye når baby er født. Enn så lenge kommer det jo ingenting så vet ikke hvordan de blir å bruke, men kjennes deilige ut i alle fall!