Ammeinnlegg i ull

1zzyMarena

Elsker forumet
Marsboere 2020
Jeg tenkte på å bruke ammeinnlegg i ull for den ekstra varmen i desember. Noen flere som tenker det samme? Hvor mange tror (vet) dere det er lurt å ha? De må jo helst vaskes innimellom [emoji23]

Ull er gull [emoji173]️ Hvis du bruker engangsammeinnlegg på innsiden så holder det kanskje med et par-tre?

Jeg skal også det og tenker å bruke engangs på innsiden. Jeg tar gjerne i mot tips om hvor mange man bør ha :)

Jeg tenkte også jeg skulle bruke det.
En venninne tipset om å bruke en i ull og en i engangs eller annet innenfor den i ull, så slipper man å vaske de så mye :)

Jeg brukte kun ull forrige gang! Elsket det! Ble mye mindre sår enn med de engangs. Kjøpte på ap1 siden dem er tykkere enn dem på vitus apotek :) Hadde høstbarn,men brukte hele året! :-)

Jeg har tre par ull innlegg fra forrige julebaby. Det ene paret er fortsatt ubrukt :p da hadde jeg to tykke og to tynne. Men syntes å huske jeg brukte engangs utenpå ull? Skal ikke ullet være innerst?

Jeg brukte ull med engangs innfor sist (med bare ull ble det BARE søl og lekre lekkasjer). Fødte novemberbarn. Hadde i tillegg en ammebh i ull som var god.
Tror jeg hadde tre par.

Jeg har tre par ull innlegg fra forrige julebaby. Det ene paret er fortsatt ubrukt [emoji14] da hadde jeg to tykke og to tynne. Men syntes å huske jeg brukte engangs utenpå ull? Skal ikke ullet være innerst?
Jeg aner ikke, men på fjelltur osv anbefaler de ull innerst. Vitsen er jo at ull ikke blir kaldt når det er vått..

Jeg har tre par ull innlegg fra forrige julebaby. Det ene paret er fortsatt ubrukt :p da hadde jeg to tykke og to tynne. Men syntes å huske jeg brukte engangs utenpå ull? Skal ikke ullet være innerst?

Jo, ull skal jo egentlig være innerst men i dette tilfellet forsvinner vel da poenget med å bruke engangs? :)

Er det noen med erfaring som har noen merker og anbefale eller er det hipp som happ?

Jo, ull skal jo egentlig være innerst men i dette tilfellet forsvinner vel da poenget med å bruke engangs? :)
Ja mulig. Jeg tenker jeg kjøpe bare en pakke engangs, så tester jeg ut litt med og uten, innerst og ytterst, så tar jeg det derifra [emoji4]

Kjøpte sist, men brukte de jo aldri.. :S

Hadde julibaby sist og brukte tykke ullinnlegg utenpå engangs selv da midt på sommeren. Slet med brystbetennelse, og måtte ha engangs innenfor ellers hadde det lekket igjennom med én gang. Fungerte fint det altså! Skal definitivt ha det nå også, om ikke dobbelt :)

Jeg kjøpte ullunnlegg sist, men de ble aldri brukt (var jo sommerbaby og den gang da), hadde en ammebh i ull som ble brukt noen ganger utover høsten men ikke mye.
Engangsinnlegg har jo veldig god oppsugingsevne, og det var et absolutt behov for meg sist, lakk som ei sil. Evt ullinnlegg må derfor bli utenpå for min del.
Tviler på at jeg orker å styre med det om jeg ikke blir plaget av brystbetennelse.

Brukt ullinnlegg begge gangene. Men har alltid hatt engang inntil nippelen. For meg var det ekstra vondt å ha ull direkte inn på de såre nipplene.
Jeg hadde 3 par jeg vekslet imellom. Gjerne noe breie

Har brukt ull ytterst med engang innerst til de to andre. Kommer til å gjøre det nå også. Men jeg likte enten Natusan eller Libero best, men husker ikke hva. Så det må vi teste.

Back
Topp