Jeg tenkte på å bruke ammeinnlegg i ull for den ekstra varmen i desember. Noen flere som tenker det samme? Hvor mange tror (vet) dere det er lurt å ha? De må jo helst vaskes innimellom [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. da har jeg nok. Kjøpte 3par idag [emoji4]Ull er gull [emoji173]️ Hvis du bruker engangsammeinnlegg på innsiden så holder det kanskje med et par-tre?
Jeg kjøpte janus sine på coop obs [emoji4]Jeg brukte kun ull forrige gang! Elsket det! Ble mye mindre sår enn med de engangs. Kjøpte på ap1 siden dem er tykkere enn dem på vitus apotekHadde høstbarn,men brukte hele året!
![]()
Jeg aner ikke, men på fjelltur osv anbefaler de ull innerst. Vitsen er jo at ull ikke blir kaldt når det er vått..Jeg har tre par ull innlegg fra forrige julebaby. Det ene paret er fortsatt ubrukt [emoji14] da hadde jeg to tykke og to tynne. Men syntes å huske jeg brukte engangs utenpå ull? Skal ikke ullet være innerst?
Jeg har tre par ull innlegg fra forrige julebaby. Det ene paret er fortsatt ubruktda hadde jeg to tykke og to tynne. Men syntes å huske jeg brukte engangs utenpå ull? Skal ikke ullet være innerst?
Ja mulig. Jeg tenker jeg kjøpe bare en pakke engangs, så tester jeg ut litt med og uten, innerst og ytterst, så tar jeg det derifra [emoji4]Jo, ull skal jo egentlig være innerst men i dette tilfellet forsvinner vel da poenget med å bruke engangs?![]()
An engangs eller ull? [emoji4]Har brukt ull ytterst med engang innerst til de to andre. Kommer til å gjøre det nå også. Men jeg likte enten Natusan eller Libero best, men husker ikke hva. Så det må vi teste.