Ammeinnlegg i ull

Blistex

Forelsket i forumet
Jeg har kjøpt et par ammeinnlegg i ull. Har nå prøvd amme-bh med disse ammeinnleggene og lurer på hvordan man skal administrere dette i det daglige, med en baby, og kanskje til og med i det offentlige?

Jeg opplever det i alle fall som vanskelig å få ammeinnlegget på plass, uten at det ser ut som man har stappet bh`n full i sokker. Er jo ikke så festlig å gå rundt med et klumpete puppestell.

Hva i alle dager er det jeg gjør feil? Hvordan skal man liksom klare å "gjøre dette" på en rask måte mange ganger for dag? Skal man ta vekk ammeinnlegget helt for hver gang man ammer, og i så tilfelle, hvordan skal man på en diskrèt måte få det skikkelig på plass igjen?

Jeg har prøvd med engangs innleggene, og de ser like fæl ut.. men kan jo være noe man bare få teken på? kan ikke huske å ha sett det som ser ut som nybakte mødre med sokker i puppene..

har ikke så mye erfaring da jeg ikke ammet mange dagene sist, men regner med det er noe man fort får teken på..

Tja.. jeg tok ut innleggene helt, og la dem inn igjen da jeg var ferdig med amminga. Nå var jeg vel ikke den som frekventerte kafeer o.l. så ofte forrige gang, så sånn sett trengte jeg ikke å tenke så mye på det å være diskret. Jeg vet ikke, jeg. Har ikke tenkt over at dette var et problem. Ja, det tar opp en del plass i BHen.. og det virker ganske klumpete. Men så kommer du nok antakeligvis til å ha dobbelt så store pupper også.. de blir ganske gedigne når melka kommer. Ikke at det er noen trøst, kanskje...

Back
Topp