Ammeinnlegg i ull & bomull. Anbefalinger?

Sniker fra januar! Ull er gull verdt:) kjøp to par så har du alltid et rent par. Bruker i tillegg engangsinnlegg innerst slik at disse kan byttes :)

Jeg brukte kun ullinnlegg forrige gang. Lakk svært lite, så trengte ikke engangs. Hadde ca 4 par, var veldig fornøyd og ikke en antydning til brystbetennelse, tross amming hele vinteren!

Nøstebarn har noen deilige i ull og silke. Lakk ikke jeg heller. Men vil virkelig anbefale ull nå på vinteren, og godt utover våren. Må ikke få brystbetennelse! :o

Sist brukte jeg kun innlegg i ull. Denne gangen har jeg bestilt noen i bambus også, men ikke fått de enda :-)

Jeg har også kjøpt de i ull/silke fra nøstebarn. Ikke prøvd dem enda da, men vet mange som anbefaler dem :)

Jeg brukte ull sist, men hadde sånn engangsgreier innenfor slik at de ikke ble så fort våte.
Husker ikke hva de het. Hadde to typer, likte bare det ene. De var tynne og gode. De som var tykkere ble tovet i vask :p hadde to sett av de gode. Skal bruke de nå også.

Har to par fra nøstebarn som er nydelige. Men de holder ikke tett. Så i de verste brystsprengperiodene brukte jeg engang fra Libero. Også brukte jeg ullinnleggene på de kaldeste dagene og når jeg endelig hadde litt mer stabil produksjon. Denne gangen har jeg heklet i babyull og. Så jeg er spent på om de er gode :)

Back
Topp