Ammeing

Beate1

Elsker forumet
Jeg har problemer med å amme gutten min...  har jo melk i brystene... brystvortene mine går inn igjen... prøve å amme men  har ikke lyst å karve han opp mer... han tar tåteflaskene bra.. må jo pumpe meg hver 3 time ca.. 
 tilsammen får jeg 20 ml ca hver gang jeg pumper meg på begge brystene..

Har du prøvd med skjold? Det hjelper meg veldig, og vi slipper stresset.. Han tar den med en gang da [:)]

ORIGINAL: eiramena

Har du prøvd med skjold? Det hjelper meg veldig, og vi slipper stresset.. Han tar den med en gang da [:)]

Jeg skal prøve det men jeg skal på eksta kontroll vekt med leo i morgen... kan jo spørre om å få..   men han tok det ikke på sykehuset..  men verd å forøske på nytt

ORIGINAL: Beate1

ORIGINAL: eiramena

Jeg skal prøve det men jeg skal på eksta kontroll vekt med leo i morgen... kan jo spørre om å få..   men han tok det ikke på sykehuset..  men verd å forøske på nytt

Så absolutt! Spesielt om du har lyst til å få amminga til å funke! Men det er ingen skam å ikke amme [:)] Ikke bra for deg eller Leo om det blir noe du gruer deg til og som dere begge syns er trasig...
Håper du finner den løsningen som passer deg best [:)]
Om han har et lite gap, anbefaler jeg å begynne med medela sitt skjold, for det er en del mindre enn avent sitt!

Back
Topp