Ammehjelp...

x1xangelica

Elsker forumet
Jeg er fortvilet om dagen.. Frøkna er bare 4 dager, men hun klarer ikke å få i seg nok mat når jeg ammer.. Enten så sovner henne (du kan filleriste hele ungen utenom at hu våkner) eller så skriker hu slik at hu ikke klarer å puste.. Siden hu ikke får nok har jeg nå begynt å pumpe etter at hun har spist og gitt henne dette. Men jeg skulle så gjerne fått til ammingen ordentlig.. Er det noen som har noen forslag...
 
Min jente sovna også ved puppen, men jeg la henne til puppen hver gang hun var våken å hun fikk nok mat i seg. Vokste godt.
 
Jeg sleit også med dette i begynnelsen og fikk beskjed om å ta på han når jeg ammet. Slik at han ikke sovnet. Spesielle steder jeg skulle stryke han var i nakken inni hendene og under føttene.. dette hjalp for min del..
Lykke til![;)]
 
tror ikke det er noe problem med jenta di,hun er bare 4 dager og det helt normalt noen ganger at de ikke vil spise og bare vil sove,går som regel over om ikke så lenge! må bare ha litt tålemod,,,og forsøke legge hun til puppen så ofte du kan,la ikke hun få sove lenge av gangen,vekk henne og prøv å amme annenhver time,,,sånn gjorde jeg med Denise når hun var så liten som din! hun må bare lære seg at hun ikke er inni magen lengre,,hehe,,[:D]
 
Robin sovnet også fort med puppen da han var så liten.det vil bedre seg etterhvert.jeg kiler han under føttene og stryker han i ansiktet eller masserer hendene hans.hjelper litt ihvertfall..
 
Min også sovnet før hun ble mett. det jeg gjorde var å pumpe meg litt, gi henne det, også legge henne til brystet.. litt ekstra arbeid men da visste jeg at hun fikk nok . [:)] Gjør det litt ennå. Spesielt på kvelden.
 
Back
Topp