detnyenicket
Gift med forumet
Lillesnupp har nå blitt 4 mnd. De siste to har hun sovet fra jeg legger henne på kvelden til alt mellom 4 og 5. Herlig, men jeg får jo ikke ammet henne da. Fungerer dårlig å vekke henne. Da bare tuller hun resten av natta. Ikke får jeg ut allverdens med å pumpe på kvelden heller... Det har stort sett gått greit til nå med at hun kun får en ekstra flaske på kvelden etter at hun har ammet. (Jeg mister nok litt melk når jeg ikke nattammer)
Meen de siste dagene har hun styrt veldig på nattestid. Våkner flere ganger og vil ha mat. På dagtid er hun sur og grinete før jeg kapitulerer og gir flaske. Hun nekter å spise pupp. Blir fornærmet og biter og river i puppen (AU!!) Jeg har gått ut fra økedøgn, men er nå på tredje natt/dag... Varer det så lenge? Har jeg mistet såpass mye melk? What?
Kan legge til at de to gangene hun fikk flaske i går sovnet hun fortere og sov ca 15 mi lengre enn hun pleier, og det er kjærkomment når hun til vanlig bare sover 20-30 min om gangen...
Takk for at du leste, og på forhånd takk for svar:)
Meen de siste dagene har hun styrt veldig på nattestid. Våkner flere ganger og vil ha mat. På dagtid er hun sur og grinete før jeg kapitulerer og gir flaske. Hun nekter å spise pupp. Blir fornærmet og biter og river i puppen (AU!!) Jeg har gått ut fra økedøgn, men er nå på tredje natt/dag... Varer det så lenge? Har jeg mistet såpass mye melk? What?
Kan legge til at de to gangene hun fikk flaske i går sovnet hun fortere og sov ca 15 mi lengre enn hun pleier, og det er kjærkomment når hun til vanlig bare sover 20-30 min om gangen...
Takk for at du leste, og på forhånd takk for svar:)