Ammehår

Mammai2019

Blir kjent med forumet
Andregangsgravid her og jeg sluttet å amme førstemann i februar.. har sykt mye ammehår og kommer ikke til å ha hår på hodet dersom det blir likt denne gangen! :facepalm: Noen som har noen gode tips? Noe jeg evt bør begynne med nå?o_O

Er hormonelt betinget, så ingenting man kan gjøre. Desverre.

Her begynte håret eg mista sist å veske etter at eg blei gravid igjen. Plutseleg fått hår i dei nye "Vikane"

Du får helt sikkert mer og bedre hår nå som du er gravid igjen. Hormonene i kroppen gjør at du ikke mister så mye av håret som «skal» mistes daglig. Dessverre vil nok hårmanken falle av igjen når du ikke er gravid lengre. Men dette skjer som sagt med alle, både ammende og de som ikke ammer. Jeg har ei på 1,5 år og slutta å amme i april. Kan nesten ikke gå med håret i hestehale uten sånne svarte småkliper, for ellers står underhårene i alle retninger. Utrolig stygt...!

Her ammer jeg førstemann litt enda, så ammehåret blir vel bare enda verre [emoji23]

Får håpe det kommer tilbake nå. For hormonene gjør håret fint, vokser mye fortere før alt stopper igjen etter fødsel ;( kan ikke huske jeg hadde ammehår med mine andre , men mener at jeg røyta en del.. dotter :p

Da jeg ammet fikk jeg noe hos frisøren som visstnok skulle hjelpe litt for å få tykkere og sterkere hår. Jeg var ikke så flink til å bruke det, så vet egentlig ikke om det funker, men du kan jo alltids prøve. Husker dessverre ikke hva det het, men hør med en frisør[emoji4]

Da jeg ammet fikk jeg noe hos frisøren som visstnok skulle hjelpe litt for å få tykkere og sterkere hår. Jeg var ikke så flink til å bruke det, så vet egentlig ikke om det funker, men du kan jo alltids prøve. Husker dessverre ikke hva det het, men hør med en frisør[emoji4]

Å det skal jeg gjøre! Takk for tips:) Skader ikke å prøve i alle fall:)

Back
Topp