Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja forstod at de mente at jeg skulle få betalt. Men får høre mer med de.Har gått ekstravakter mens jeg er gravid, og har tenkt ja jeg har rett på fri til å gå til lege osv, men jeg må da skrive færre timer, usikker om det er rett eller ikke... Men at de legger til rette er jo en ting, en annen om du får betalt.... Men de er nok mer fleksible om du skal tilbake, enn jeg som ikke skal begynne fast der igjen, eller spurte ikke tok det bare som el selvfølge...
Ja forstod at de mente at jeg skulle få betalt. Men får høre mer med de.
I loven står det at en har rett på 1 time betalt når en jobber over 7 timer. Sa da bør jeg jo få det.
Var bare sjefen som først mente jeg ike hadde rett på det, så ble usikker.
Har fast stilling til vanlig men har permisjon fra den. Så dette blir bare løse vakter ja. Ja får høre med fagforeningOg det gjelder fast stilling og løsevakter? Jeg er usikker, har alltid tenkt når du går kun løse vakter får du kun betalt det du går.... Annerledes hvis du f.eks har 50% stilling og tar flere vakter... Er jammen ikke sikker.. Hvis du er organisert, ring fagforeningen?