Ammebh'er

Spire08

Forelsket i forumet
Noen synes det kanskje er tidlig å tenke på ammebh'er allerede, men puppene vokser i svangerskapet også, og for noen kan det være vanskelig å finne store nok størrelser.
I tillegg selger veldig mange kjedebutikker kjedelige/stygge ammebh'er, hvor det stort sett er samme leksen; skal du opp i cup-størrelsen, må du være stor rundt ryggen..

Vil derfor bare dele et tips om en nettbutikk som jeg er kjempefornøyd med (mammatrend.no) hvor jeg har kjøpt meg flere bh'er nå, og de er SÅ knallfine!! Her er det ingen bh'er i blankt bestemor-stoff, men de har litt blonder, og pynt (det er litt viktig å føle seg bra under også, etter en fødsel tenker jeg da) Servicen er kjempegod, med gode returmuligheter om bh'en ikke passer og slik.

Bare som et tips [;)]

sparkjøp har vist ammebh'er t en rimelig pris så der komme eg sikkert t å handla når den dagen komme :) invistere i nye bh'er nå blir litt dumt i mitt tilfelle sjøl om eg nesten har gått opp en str så vil eg vente t litt nærmere fødsel just in case de skulle vokse endå mer

Veit Lindex har gode ammebher og. Triumph og Swegmark for eksempel.. Melder man seg inn i Lindexklubben fåe man ofte 25 eller 30 % rabatt.. Mye fint babytøyrabatter og på Lindexkortet.. (Hmm.. Litt reklame der [;)] )

mammatrend.no
Jeg finner ingen ammebher jeg kan bruke.
Må ha 105 cm rundt for at det skal være konfortabelt.
Bruker c cup nå, men går sikkert opp til D når babyen kommer.
Vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg ikke kan finne en ammebh som passer [&o]

ORIGINAL: bonse

Veit Lindex har gode ammebher og. Triumph og Swegmark for eksempel.. Melder man seg inn i Lindexklubben fåe man ofte 25 eller 30 % rabatt.. Mye fint babytøyrabatter og på Lindexkortet.. (Hmm.. Litt reklame der [;)] )

Hehe... Signerer denne[;)]

Jo du har jo rett i det.
Jeg bruker ikke BHer med ilegg da.
Føler at puppene er store nok slik de er.
Men regner med at det blir bruk av vanlig BH når det er tid for å amme.

Jeg kjøper de på Sparkjøp, der har de i forskjellige farger, med blonder og de koster ikke mer enn rundt 100,- pr stk [:D] du kan også få dyrere merker der da, men det syns jeg er unødvendig[:)]

Amme bh kjøper jeg 1-2 før fødsel og når melka kommer for fult øker str min hvertfall 2 str så må kjøpe etter det igjen[8D] men etter par mnd med amming er puppene mer tilbake til normal str syns jeg hvertfall[:D]

Back
Topp