Ammebh'er

Cat90

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Tips til gode ammebh'er? Her går det i sportsbher dager lang for orker ikke bruke vanlig bh da jeg synes de strammer så fælt[emoji85] så vurderer og kjøpe meg ammebh'er og se om det er litt bedre[emoji85] blir mest til "spesielle" anledninger jeg vil bruke det i første omgang[emoji85]

• Liker
Reactions: TS
Jeg skal prøve ut H&M sine. De jeg så på var SÅ MYKE! [emoji1]

Kjøpte en to-pack på kappahl forrige helg. Ikke brukt andre bher siden:happy: utrolig behagelig!

Takk for svar[emoji4] noen som har prøvd de fra change sine? De har 30 % på ammebh'er i butikken her på fredag[emoji85] så om prisen ikke er alt for høy tenkte jeg å kjøpe med meg noen[emoji4] hadde hm sine sist og brukte de lenge etter ammeslutt[emoji85]

Jeg elsker også Bravado. Jeg har andre amme-BH-er som gir meg finere pupper, men ingen som er så behagelige som Bravado. Jeg har også noen billigere av lignende type. De er kjøpt på eBay for flere år siden, men jeg ser de har lignende i flere kjedebutikker nå, f.eks. disse fra HM: http://tablet.hm.com/no/product/14331?article=14331-I

Siden hm ikke kan tilby så store størrelser; er det noen her med større bryster som har noen anbefalinger?

Siden hm ikke kan tilby så store størrelser; er det noen her med større bryster som har noen anbefalinger?

Jeg bruker 70F til vanlig, og har vært oppi H når gravid-/ammepuppene har vært på sitt mest gigantiske. Bravado (og kopiene) passer. Selv om det ikke er det mest støttende, og gir meg monopupp, er komforten uslåelig. :love017

Merkene jeg bruker til vanlig, som Freya, Panache og Fantasie, har noen ok varianter. Ammebutikken har også noe (https://www.ammebutikken.no/alle-amme-bh-er/stor-cup.html), og bonusen er at overskuddet går til Ammehjelpen.

Cubus hadde noen før, eneste jeg brukte! Myke og gode i stoffet med stretch så de passet alltid [emoji5]️

mammatrend.no har mye i store størrelser. Handla der for 3 år sia og va kjempefornøyd. Så d blir nok handla derifra dinne gangen me når behovet melde se ☺

Jeg bruker L-cup til vanlig, så Change har ikke stor nok cup størrelse uansett om jeg er gravid eller ei.

Bestilte noen amme-bh'er fra www.underverker.no, og returnerte de som ikke passet/føltes bra. De koster jo betydelig mye mer enn feks H&M, men sånn er det jo [emoji28]

Endte opp med Elomi, str 80N [emoji106]Den virker stødig, behagelig OG robust nok til at amme-funksjonen kan brukes uten at clipsen slites ned :)

Hilsen januar 2018 besøkende

Forrige gang brukte jeg bravada eller hva den heter, sin ammebh, og den var deilig. Men jordmødre på klinikken slaktet den og sa at den hemmer melkeproduksjon

Back
Topp