Ammebh???

*biggestgift*

Betatt av forumet
Noen som har ammebh fra cubus? Vet dere hvor stor str du kan få den i og pris??Tar gjerne imot andre forslag også?? Men de bør være store..

Jeg hadde noen fra cubus, de var så behagelige å ha på seg. Husker ikke hva de het men de var i en eske. Men om dem er bra når man trenger store vet jeg ikke for jeg trenger ikke så veldig stort [8D]

Prøvde forskjellige, men enda opp med noken fra sparkjøp.. Betalte 40kr stk og dei er supre.. Har til og med noken enda, 10mnd etter eg slutta å amme[8D][:D][:D]

Vent litt, skal bare få vrengt av meg bhen så skal jeg sjekke hva den heter!

Dog noget utvasket. Kan det stemme at den heter:

Mamabel Lace R                ?????

Den er kjøpt på Cubus, kom i en eske. Har den i sort, brede stropper, skikkelig behagelig og ha på, bøyle-ammebh. Men bøylene har aldri vært plagsomme slik som på vanlige bher. Finnes i små og STORE størrelser. Småstørrelsene har 2 hemper bak, storestørrelser har 3 hemper bak.

http://www.lace.dk/catalog?brand=triumph_international_as&category§ion=&series=Mamabel

finnes en som heter sweet også, den er helt lik som Lace R`en.

www.mammahuset.no har de store størrelser.
Bravado supreme er den største, jeg har den på meg nå.
Eneste jeg har som passer, og den er kjempegod og støtter godt selv uten spiler.

triumph fra cubus var det eneste jeg brukte av amme bh. 199 kr og suuper[:D] mener de går opp i ganske så store str. også

Back
Topp