ammebh

¤Celti¤

Elsker forumet
skal man ikke ha ammebh med spiler?

jeg har fått anbefalt å unngå det fordi spilene kan klemme på melkekjertlene/melkegangene og forhindre melkeproduksjonen. I verste fall kan du få brystbetennelse av det...

Har lest at man kan få tilstoppede melkeganger og at dette kan føre til brystbetennelse.... kan betyr ikke at man nødvendigvis får... men jeg har uansett valgt å gjøpe uten spiler...

Jeg brukte bare bh med spiler sist, og ble kjempeglad når jeg fant den
samme i butikken (kappahl) nå!
Har ikke klart å finne en jeg har likt godt uten spiler..
Jeg hadde ingen puppe-problemer sist jeg amma[:)]

ORIGINAL: FrkEdwards

Alt er jo så forskjellig fra person til person,så lenge man har på seg noe som ikke trykker og er behagelig,så går det nok bra[;)]

Det tror jeg og! Det varierer nok fra pupp til pupp[:D]

Jeg har kjøpt 3 amme-bh'er (kunne like godt kjøpe amme bh'er når jeg alikevel måtte ha nye...) og alle uten spiler. synes de er kjempe gode - i alle fall 2 av dem...
Den ene kjøpte jeg på babyshop - kjempe god! En annen kjøpte jeg på H&M i dag, den er og kjempe god og gir virkelig god støtte uten spiler. Ellers bruker jeg alltid med spiler for jeg har vel litt tendenser til henge-pupper [:)] 

ORIGINAL: Bente 24

jeg har ikke funne noe ammebh med spiler. Har bare 1 ammebh..hvis det finnes med spiler så ja takk.

I går kjøpte jeg meg 2 helt vanlige bh, til meg selv liksom ikek noe ammeting liksom..Så fornøyd..dem sitte helt perfekt..

Jeg har kjøpt mine på KappAhl. Tror de kosta 149, og det er jo ikke så ille heller!
Har en i svart og en i hvit.

Så jo helt fantastisk god ut den!!!

Den er veldig god! Også syns jeg det er ok at den ser noenlunde "normal" ut[:D]

ORIGINAL: Hege79

ja den gjore det.
Hvordan er den inn. Er der blonder inni eller er det stoff, nuppene mine er såååå følsomme, så det må hver helt glatt inni..

Den har et tynt fòr inni. Tynt bomullsstoff. Men det er en søm midt på, vet ikke om
den kan være vond.. Går fint for mine pupper ihvertfall[:)] Uansett så vil man jo bruke
endel ammeinnlegg, og da blir det jo glatt på vortene ihvertfall[:)]

ja den gjore det.
Hvordan er den inn. Er der blonder inni eller er det stoff, nuppene mine er såååå følsomme, så det må hver helt glatt inni..

Den har et tynt fòr inni. Tynt bomullsstoff. Men det er en søm midt på, vet ikke om
den kan være vond.. Går fint for mine pupper ihvertfall[:)] Uansett så vil man jo bruke
endel ammeinnlegg, og da blir det jo glatt på vortene ihvertfall[:)]

Ja men det går nok dra. åh en sånn vil jeg ha.. den kan du ta ned framme liksom?!

Ja, skåla er på en måte festa til stroppen med en spenne. Når du åpner den er det
bare å brette ned hele skåla, og så er det bare å forskyne seg[:D]

Back
Topp