Ammebh

Tessy

Forelsket i forumet
MayDay2021
Hvor kjøper dere ammebher som må ha stor cup, men liten omkrets - og det ikke skal koste en halv mnd lønn?

Noen gode tips? :anyone

Hva med å sjekke ut hunkemøller? Er litt usikker på hva de har av ammebher men der kan du ihvertfall få god hjelp til å finne noe som passer uten at det koster alt for mye:happy:

Har ingen gode tips desverre, sliter med det samme selv.. trenger 70 c/d til ammingen, men har ingen gode og har endt opp med å bruke en str for store med de tre andre.. :rolleyes:

Hva med å sjekke ut hunkemøller? Er litt usikker på hva de har av ammebher men der kan du ihvertfall få god hjelp til å finne noe som passer uten at det koster alt for mye:happy:

De har desverre ikke stor nok cup i min vanlige strl når jeg har vært innom tidligere :oops:

Til vanlig bruker jeg 70/75 F/G kommer litt an på type bh. :shifty: Ikke lett å finne. :arghh:

De har desverre ikke stor nok cup i min vanlige strl når jeg har vært innom tidligere :oops:

Til vanlig bruker jeg 70/75 F/G kommer litt an på type bh. :shifty: Ikke lett å finne. :arghh:

Aah, nei da blir det vanskelig når de gjerne blir enda større på et tidspunkt der:smiley-ashamed004

Jeg har normalt 75G fra hunkemøller men måtte kjapt nå gå over til XL sportsbh fra Pierre Robert :hilarious:

Back
Topp