AmmeBH

Knøttemor❤️

Andre møte med forumet
Jeg bruker i utgangspunktet store størrelser i AmmeBH (85/90 - E) og trenger derfor bh med god støtte. Bruker spile-bh til vanlig, og har nå prøvd å kjøpe AmmeBH på H&M som jeg synes gir lite støtte, og blir liggende som en krøll under brystet.
Hvor kjøper dere AmmeBH? Legg gjerne ved link!
 
Jeg har kjøpt en amme bh fra calvin klein i største stlr (xl), veldig behagelig å gå i og jeg føler den støtter vedlig godt! Bestilte på zalando ;)
 
Jeg bruker i utgangspunktet store størrelser i AmmeBH (85/90 - E) og trenger derfor bh med god støtte. Bruker spile-bh til vanlig, og har nå prøvd å kjøpe AmmeBH på H&M som jeg synes gir lite støtte, og blir liggende som en krøll under brystet.
Hvor kjøper dere AmmeBH? Legg gjerne ved link!
Bravado fra ammebutikken.no er den perfekte ammebhen spør du meg :happy:
 
Jeg bruker i utgangspunktet store størrelser i AmmeBH (85/90 - E) og trenger derfor bh med god støtte. Bruker spile-bh til vanlig, og har nå prøvd å kjøpe AmmeBH på H&M som jeg synes gir lite støtte, og blir liggende som en krøll under brystet.
Hvor kjøper dere AmmeBH? Legg gjerne ved link!

Åhh, dette lurer jeg også på! Har også en fra hm, synes ikke den er noe god...
 
Haha, jeg har nesten bare brukt amme bh'er etter første fødsel i 2015,kjempe behagelige synes jeg :laughing002

Hahah såpass ja! Men ja det er sykt deilig❤️ jeg har såpass store pupper at jeg føler for litt støtte og sånn når jeg ikke ammer. Men begynte med ammebh veeeeeldig tidlig i svangerskapet. Alt som ikke har spiler er bare amazing :D
 
Jeg prøvde HM sine, men syntes ikke de var noe særlig. Men de på Kappahl var supergode, uten spiler:happy:
 
Bare et sånt tips så er det 30%rabatt på amme-bh'er på babybanden i helgen:)
Føler jeg har vært litt uheldig med de jeg kjøpte et annet sted, så bestilte meg en selv der og tror jeg blir fornøyd nå:)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200531-163807~2.png
    Screenshot_20200531-163807~2.png
    143 KB · Visninger: 2
Back
Topp