Ammebh

Bekkem

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Noen som har gode ammebher de vil anbefale?
Bruker til vanlig 65F, men har dog blitt en del større nå. Det må med andre ord være noen som har litt store størrelser [emoji28] Helst med spile da jeg trenger støtten [emoji2]

Var ikke så mange anbefalinger her [emoji85][emoji56]da jeg har kjedelig a/b cup til vanlig,så (bokstavelig talt) har jeg ikke mange råd på den fronten [emoji23] vet ikke hvor høyt H&M går opp i størrelser?har ikke hatt behovet å sjekke d [emoji848][emoji56] du får Google litt [emoji16][emoji1305]

Var ikke så mange anbefalinger her [emoji85][emoji56]da jeg har kjedelig a/b cup til vanlig,så (bokstavelig talt) har jeg ikke mange råd på den fronten [emoji23] vet ikke hvor høyt H&M går opp i størrelser?har ikke hatt behovet å sjekke d [emoji848][emoji56] du får Google litt [emoji16][emoji1305]

Haha, nei var lite av det [emoji28] Kjedebutikker har ikke, og har sjekket de nettbutikkene jeg vanligvis kjøper undertøy hos men ingen har :p

Men om noen vil anbefale ett merke de liker, så kan jeg selv søke etter størrelsene selvsagt ;)

Synest de fra glammom er veldig fine, men vet jo ikke om de er noe gode :)

Jeg er ikke sikkert mtp størrelsen du trenger, men selv likte jeg hvertfall godt ammebh fra boob. Kanskje de har?

Lindex går opp til F tror jeg, men er usikker på om de har spiler. Bruker selv 75F-G, så har tenkt litt på dette :D

Jeg er superfornøyd med ammebh fra Change. Bruker bare den nå,da det er den enste som passer. Usikker på hvor høyt de går i str. men tror jeg har 70f

Jeg bruker tilvanlig 75F, men måtte opp til G etter fødsel. Er umulig å finne gode ammebher synes jeg. Sist bestilte jeg to på nett som var gode som gull.
Igår kjøpte jeg en uten spiler på Lindex. Den er så dårlig... puppene skvises inn mot midten og ut av bhen. :(

65 g/h her... jeg har tittet på nettsiden underverker.no, men har ikke bestilt der i fra enda :) de har mange gode merker som jeg har fått anbefalt fra andre ;)

På noen Lindexbuttikker går de opp til G, har selv 70j nå, største størrelsen de har på div undertøybutikker så håper de ikke blir større nå[emoji85]

Vil anbefale change eller triumph. Hadde selv 70H før svangerskapet, blitt mye mer nå og bare å glemme billigkjedene sine bher for meg, om cupen passer er den for stor rundt. Men jeg ville ha ventet med å investere i dyre amme-bher nå, for puppene vil endre seg ytterligere etter fødsel når melka har kommet, har gått for vanlige større bher midlertidig. Ammebh skal forresten ikke ha spiler, da det ikke er bra for puppene når det er melk i dem, men i svangerskapet er det såklart ikke noe i veien for å bruke spilebh :)

Tusen takk for gode svar [emoji2][emoji2] Keep them coming, om noen nye kommer innom å titter [emoji6]

Jeg er 70F til vanlig, og har vært oppe i H når ammepuppene har vært på sitt mest gigantiske. Jeg bruker ikke amme-BH med spiler, fordi tilstoppede melkekjertler er dritvondt. Min erfaring er at amme-BH-er av OK kvalitet er panseraktige nok til å holde store pupper greit nok på plass selv om de er spileløse.

Jeg bruker vanligvis merker som Freya, Panache og Fantasie, og fant noen OK amme-BH-er derfra da eldste ble født. De har holdt fint gjennom tre barn, så satser på at de duger denne gangen også. Ammebutikken har noe utvalg, se her: https://www.ammebutikken.no/alle-amme-bh-er/stor-cup.html, av utenlandske nettbutikker er www.bravissimo.com og www.figleaves.co.uk gode alternativer.
(Jeg handler mest på eBay, fordi jeg er en gjerrigknark. :knegg:)

Når det er sagt: De aller, aller mest behagelige amme-BH-ene mine er koppeløse, slaskete og gir meg monopupp, men er til gjengjeld så behagelige at jeg bruker dem som hjemme-BH også i de hittil korte periodene jeg ikke har et barn som fremdeles ammes.

Jeg kjøpte bravado seemless forrige svangerskap og elsket dem. Den har ikke spiler og det likte jeg. Kjøpte en veldig flott ammebh på change også, men den brukte jeg nesten ikke pga spilene. Hatet å ha noe som presset rundt puppene når de allerede var såre og sprengte. Har medium+ store pupper og synes ikke det ga mindre støtte uten spiler, men her er man jo forskjellig [emoji4]

Back
Topp