Ammebh

babyliten

Forelsket i forumet
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å få taki noen ammebh´er før jeg visste om jeg fikk i gang ammingen, men tenker nå at det kan være greit uansett. Men hvordan skal man tenke størrelse? Jeg skal bestille fra nett, og vet ikke om jeg bør gå mange størrelser opp eller om jeg skal holde meg til den størrelsen jeg bruker fra før. Noen som vet?:happy:

Jeg leste at man skulle kjøpe to-tre uker før termin for at str. skal være riktig. Jeg har 17 dager til termin og bestilte en str. større enn vanlig, men den er litt for stor, så vet ikke jeg altså... Kanskje best å prøve i butikk først? Synes egentlig det er rart at str. skal være riktig to-tre uker før termin, og før man er i gang med amming. Dette var nok ikke mye til hjelp, men litt erfaringsdeling i alle fall :)

Anbefaler å kjøpe billige amme topper fra f.eks. Kappahl. Det er umulig å vite om du går opp en eller flere størrelser på forhånd. Mål deg 1-2uker etter fødselen

Jeg tenkte å bestille fra lindex. De hadde to-pakk for 249, så tenkte at det var egentlig ingen upris. Puppene mine har vokst litt i svangerskapet, men husker fra første ungen at puppene var enorme den første tiden. Har planer om å fullamme, så vet jo at puppene vil bli litt mindre når produksjonen er stabil :happy: Tror jeg bestiller en pakke fra lindex jeg, så får jeg se.

Om bhene føles litt store nå, så blir de fort fulle med melkepupper og ammeinnlegg (jeg bruker enganginnlegg og ullinnlegg). Så det fylles opp! :D Har forøvrig kjøpt et par billige "hjemmebher" fra ebay denne gangen, pluss de fra sist. :D

Jeg tenkte å bestille fra lindex. De hadde to-pakk for 249, så tenkte at det var egentlig ingen upris. Puppene mine har vokst litt i svangerskapet, men husker fra første ungen at puppene var enorme den første tiden. Har planer om å fullamme, så vet jo at puppene vil bli litt mindre når produksjonen er stabil :happy: Tror jeg bestiller en pakke fra lindex jeg, så får jeg se.
Det er lurt. De toppene er så og si "one size". Str S-M-L, spørs hvilken omkrets rundt.

Anbefaler de i 2 pk fra Lindex til 249,- . Str som s,m, osv- så man kan ikke bomme så mye. (Lov å bytte om man tok feil:)

Back
Topp