Ammebh

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Noen som har tips om god ammebh? Har en fra H&M men den har slik tykk kraftig brett med søm på som presser inn på sidene , skikkelig ubehagelig..

Jeg har triumph sin ammebh uten spiler (aner ikke om det fins flere, men på undertøysbutikken her i byen er det altså det man spør om og den har de bak disken :P), kjempe god. Ikke så dyr heller, ca 250.

Etter tips her har jeg forelsket meg helt i bravado :-)

Forstår det slik at den er godt likt av maange- skal også bestille en slik :)

Hvordan er str? Jeg har svære puppa nå- D/ E cup.. Slit med hvilken str jeg skal kjøpe...

Har selv E/F cup og har str M. Passer kjempebra og bruker innerste hempene bak. Bruker str 75/80 rundt til vanlig :-)

Oi.. Tusen takk for svar.. Jeg tenkte jeg måtte ha L.. Jeg bruker 70/75 rundt til vanlig.. Så da skal jeg også satse på M :)

Tenkte også L eller kanskje XL før jeg hørte hva ei anna hadde, så kunne blitt skikkelig bomkjøp :-P

Bravado! Bare elsker de. Har også en fra Anita som er med spiler. Liker den også, men ingen slår Bravado! !

Jeg sverger også til Bravado. De er kanskje litt kjedelige å se på, men sååå behagelig å ha på :p

Jeg kjøpte noen fra Spar Kjøp etter forrige svangerskap som var helt greie. Denne gangen har jeg bestilt meg et par ammebh'er fra Ebay :) Spent på om de er like fine og greie som det de så ut til å være :)

Bravado og Cubus =) (tips: de fra cubus er små i strl, vill gått opp minst en ifht til ammepuppestrl) =)

Noen som har tips om god ammebh? Har en fra H&M men den har slik tykk kraftig brett med søm på som presser inn på sidene , skikkelig ubehagelig..
Er fornøyd med amme-bh fra change:) fikk en aha-opplevelse da den ble kjøpt

Jeg har triumph sin ammebh uten spiler (aner ikke om det fins flere, men på undertøysbutikken her i byen er det altså det man spør om og den har de bak disken :p), kjempe god. Ikke så dyr heller, ca 250.
Helt enig. Er nokså lik Bravado sin synes jeg:)
Kjøpte også en med noe svarte blonder på Lindex, veldig fint og god. Litt liten i størrelsen.

Er fornøyd med amme-bh fra change:) fikk en aha-opplevelse da den ble kjøpt

Har også en kjempegod fra Change, men den er med spiler så bruker den kun på dagtid. Er det uten spiler du har? Og hvis det er, hvilket merke er det?

Har også en kjempegod fra Change, men den er med spiler så bruker den kun på dagtid. Er det uten spiler du har? Og hvis det er, hvilket merke er det?
Er nok med spiler. Har brukt ammesknglet fra h&m på natten.

Back
Topp