Noen som har tips om god ammebh? Har en fra H&M men den har slik tykk kraftig brett med søm på som presser inn på sidene , skikkelig ubehagelig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår det slik at den er godt likt av maange- skal også bestille en slikEtter tips her har jeg forelsket meg helt i bravado
Forstår det slik at den er godt likt av maange- skal også bestille en slik
Hvordan er str? Jeg har svære puppa nå- D/ E cup.. Slit med hvilken str jeg skal kjøpe...
Oi.. Tusen takk for svar.. Jeg tenkte jeg måtte ha L.. Jeg bruker 70/75 rundt til vanlig.. Så da skal jeg også satse på MHar selv E/F cup og har str M. Passer kjempebra og bruker innerste hempene bak. Bruker str 75/80 rundt til vanlig
Oi.. Tusen takk for svar.. Jeg tenkte jeg måtte ha L.. Jeg bruker 70/75 rundt til vanlig.. Så da skal jeg også satse på M
Er fornøyd med amme-bh fra change fikk en aha-opplevelse da den ble kjøptNoen som har tips om god ammebh? Har en fra H&M men den har slik tykk kraftig brett med søm på som presser inn på sidene , skikkelig ubehagelig..
Helt enig. Er nokså lik Bravado sin synes jegJeg har triumph sin ammebh uten spiler (aner ikke om det fins flere, men på undertøysbutikken her i byen er det altså det man spør om og den har de bak disken ), kjempe god. Ikke så dyr heller, ca 250.
Er fornøyd med amme-bh fra change fikk en aha-opplevelse da den ble kjøpt
Er nok med spiler. Har brukt ammesknglet fra h&m på natten.Har også en kjempegod fra Change, men den er med spiler så bruker den kun på dagtid. Er det uten spiler du har? Og hvis det er, hvilket merke er det?