Ammebh

Oi! De var fine! Har bare sett sånn kjedelige som jeg har nå, måtte kjøpe nye BH etter jeg ble gravid, så tenkte jeg kunne likesågodt kjøpe ammeBH med en gang. Men tror nå jeg vil kjøpe meg et par fine etter jenta vår er kommet ut :) takk for tipset ;)

Disse var fine :) har mange fine på ebay også :) når bestiller man egentlig ammebh?? Mine bare vokser og vokser gått opp 3 str nå

Disse var jo kjempefine! Takk for tips ;)

Har vært inne på alle mulige nettsider nå, er sååå typisk at de er utsolgt for min størrelse. Ikke er det billig å få fatt i amme bh'er til oss som har E-cup og oppover heller :(

Sett de, kjempe fine :-)

Nei, har 85 e nå så vanskelig å finne på ebay hvertfall.. :-/

Kjempe fine, men viktig å skjekke at de tåler mye vask, blir lett mye melke søl hehe

Åååå, er det mulig? Tenkte ikke på ebay engang :P Må ha vært veldig trøtt i går kveld ;)

Jeg har allerede handlet en "test" amme bh fra ebay, latterlig billig og helt fantastisk å ha på :D Mangen fine/søte der inne :) De du linker til var jo bare rålekre! Men langt unna min prisklasse :p

Jeg har allerede handlet en "test" amme bh fra ebay, latterlig billig og helt fantastisk å ha på :D Mangen fine/søte der inne :) De du linker til var jo bare rålekre! Men langt unna min prisklasse :p

Hvilken har du fra ebay? Satt akkurat og så på noen derfra jeg kunne tenke meg.. La også merke til at størrelsen er litt annerledes der. Altså 85F i Norge er 38DD der, slik jeg forstod det. Hvordan stemte størrelse for deg? =)

Nydlige bh'er! Jeg skal kjøpe herfra! Men er vel lurt å måle seg etter fødsel?

Back
Topp