AmmeBH

Kattie1

Blir kjent med forumet
Er det noen som vet om det finnes ammeBH med halterneck? Skal i bryllup i helgen, og jeg har en finkjole som jeg tenkte å bruke, men det passer så dårlig med den stygge ammeBH'en jeg har.. :-S

Termin 6. juli, fikk en fantastisk sønn 3. juli!

Jeg har ikke sett noen, men søstera mi hadde på seg en igår uten stropper... hvis det kunne vært noe så kan jeg høre med henne hvor hun fikk den fra...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

bh uten stropper funker. brukte det da jeg var i bryllup når gutten min var 2 md. funka supert. bare å brette ned.... ( sniker fra aug 2013)

Jeg har ikke sett noen, men søstera mi hadde på seg en igår uten stropper... hvis det kunne vært noe så kan jeg høre med henne hvor hun fikk den fra...

Om du skal snakke med henne uansett hadde det vært fint. :-) men du trenger ikke om det blir ekstra for deg!

bh uten stropper funker. brukte det da jeg var i bryllup når gutten min var 2 md. funka supert. bare å brette ned.... ( sniker fra aug 2013)
Det er et bra alternativ hvis den henger på :-) vet du hvor de kan ha slik?

Om du skal snakke med henne uansett hadde det vært fint. :-) men du trenger ikke om det blir ekstra for deg!

Ble kjøpt på lindex. Het so you eller noe. Var kjempegod og med litt innlegg. Absolutt til å anbefale...

Back
Topp