Ammebh

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Har noen kjøpt ammebh? Tips mottas med takk... Hva ser man etter, hva er bra og hva er dårlig? Har hørt at de på sykehuset er gode(sportsbhlignende..?) men er helt blank på akkurat dette området!

Jeg har noen fra forrige gang, som jeg kjøpte på kappahl :) veldig fornøyd!

Jeg hadde en del fra HM fra sist, men liker dem ikke.. Synes de gnager sånn..

Så jeg ønsket meg til bursdagen og fikk Bravido silkebh.. Har brukt den siden jeg fikk den, for den er kjempegod:) Føles som en myk, polstret sportsBH, samtidig som den ikke klemmer puppene flate.. Umulig å se at jeg ikke haqr på vanlig BH.. Det følger også med utstyr til å gjøre den om til vanlig BH når man ikke ammmer mer, så den blir ikke ubrukelig fordi om man er ferdig med amming:)

Er så fornøyd at jeg kjøpte meg en til i dag, så nå har jeg en svart og en hvit.. De koster ca 500,-, men det er vel verdt pengene:)

Jeg har fra kappahl, tror jeg. Kjempe myke og gode. :)

BVforum via HTC

Jeg har kjøpt fra lindex, de virker supergode! Har kjøpt en fra HM også, som jeg har prøvd å gå litt med, men den var ikke noe god i det hele tatt, etter en stund begynte den å gnage skikkelig!

Da får jeg ta meg en tur på kappahl og lindex! ... men det blir ikke før i morgen tidligst.

Back
Topp