Ammebh tips/anbefaling

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Jeg har bare lyst til å slå et slag for bonprix. Jeg har med mine tidligere små hatt skikkelig tragiske ammebher og har hatt lyst til å ha noen mer ordentlige ammebher denne gangen.

Har vært skeptisk til å handle på bonprix, men bestilte meg noen ammebher derfra, og det er virkelig noen av de beste bhene jeg noen gang har hatt på meg i tillegg til at de ser skikkelig fine ut.

Derfor har jeg lyst til å tipse om og anbefale ammebhene man får kjøpt på bonprix :happy:

Takk for tips :) :) satt akkurat og vurdere å lage en tråd om noen hadde vært fornøyd med disse bhene fra bonprix :) :)
har en del gravideklær derfra og er fornøyd :)

Jeg kan ikke fordra noen av klærne eller ammebh-ene jeg kjøpte på bonprix. Det var rett og slett 1700kr bortkastet og kommer aldri til å kjøpe noe der igjen. Størrelsesguiden var jo helt på trynet og alt jeg bestilte var helt ulikt og ingenting passet, og retur var ikke noe å skryte av heller.. holder meg til ammeklær fra hm, synes de er mye bedre.

Men alt er smak og behag, og jeg vet mange ikke er fornøyd med gravid og ammeklær fra hm. Fordelen er at du kan prøve klærne i butikk først, ellers er det gratis retur og veldig enkelt å levere klær i butikken for retur ;)

Slenger inn anbefaling på Molke sine bher! Spesielt om man har litt størrelse på brystene :) Jeg bruker de selv om jeg ikke ammer, de er bare så gode på! Er ikke klips/lukking, man tråkker i de og drar over hoftene/drar de over hodet og så er de med kryss/omslag i bh-cuppen, så man lett kan trekke ned for amming. Godt hold og gir kjempefin kløft!

Jeg har i sort, samt en fargerik og selv om jeg syntes den fargerike er litt tacky er det sambo sin favoritt på meg.

cQAncRhfdrTc2qYS7

Det svenske merker Boob er også bra for både gravidklær og ammebher! En god del dyrere enn for eks HM, men veldig god kvalitet - og smart å investere i om man ser for seg flere barn

Slenger inn anbefaling på Molke sine bher! Spesielt om man har litt størrelse på brystene :) Jeg bruker de selv om jeg ikke ammer, de er bare så gode på! Er ikke klips/lukking, man tråkker i de og drar over hoftene/drar de over hodet og så er de med kryss/omslag i bh-cuppen, så man lett kan trekke ned for amming. Godt hold og gir kjempefin kløft!

Jeg har i sort, samt en fargerik og selv om jeg syntes den fargerike er litt tacky er det sambo sin favoritt på meg.

cQAncRhfdrTc2qYS7

Hvor kjøper du disse? Høres genialt ut. Jeg får oneboob av ammebher uten spiler, og klarer ikke gå med spilebh nå som jeg er gravid :arghh: Har relativt stor cupsize da med liten omkrets. :bag:

https://molke.co.uk/

Jeg venter på en sort i L/Thunder (de har egen kalkulator siden de ikke følger klassiske str), gått opp fra 75KK til 85M nå under graviditeten. Usikker på om det blir gebyrer, så startet med 1 for nå og så kjøper jeg nok flere under veis. Min siste bh med bøyler som passet noelunde røk når jeg bøyde meg for å knyte skolissen tidligere i uken, bøylen knakk tvers av :bag:

Ulike stoffer har ulik strech/mykhet, sort er den fasteste og gir finest kløft.

https://molke.co.uk/

Jeg venter på en sort i L/Thunder (de har egen kalkulator siden de ikke følger klassiske str), gått opp fra 75KK til 85M nå under graviditeten. Usikker på om det blir gebyrer, så startet med 1 for nå og så kjøper jeg nok flere under veis. Min siste bh med bøyler som passet noelunde røk når jeg bøyde meg for å knyte skolissen tidligere i uken, bøylen knakk tvers av :bag:

Ulike stoffer har ulik strech/mykhet, sort er den fasteste og gir finest kløft.

Utsolgt i de fleste størrelser virker det som.

Utsolgt i de fleste størrelser virker det som.

De har litt produksjonsproblemer pga korona, de syr nemlig selv for hånd. Men sleng deg på epostlisten, så får du varsel når de legger inn nye. Jeg kjøpte min siste 3 dager etter jeg fikk epostvarsel, så man har gjerne bare noen dager på seg før de er utsolgt.

Jeg har bare lyst til å slå et slag for bonprix. Jeg har med mine tidligere små hatt skikkelig tragiske ammebher og har hatt lyst til å ha noen mer ordentlige ammebher denne gangen.

Har vært skeptisk til å handle på bonprix, men bestilte meg noen ammebher derfra, og det er virkelig noen av de beste bhene jeg noen gang har hatt på meg i tillegg til at de ser skikkelig fine ut.

Derfor har jeg lyst til å tipse om og anbefale ammebhene man får kjøpt på bonprix :happy:
Helt enig! Er så fornøyd med de jeg kjøpte og nå venter jeg bare flere i posten!:joyful: Til og med mannen kommenterte at de var fine!:hilarious:

Jeg har lurt på det samme selv , jeg er så tynn rundt 65 og bruker g cup nå , aner jo ikke hvor store dem blir eller om jeg i det hele tatt får melk :woot:
( første gangs )
Er ikke lett å finne bh i str min en gang , så hvordan er det med amme bh da ? :oops::anyone

Jeg liker Lindex og HM sine :) de passer nok best for de med «normale» pupper :p bruker til vanlig 75D eller 80C og bruker M i de :)

Jeg liker Lindex og HM sine :) de passer nok best for de med «normale» pupper :p bruker til vanlig 75D eller 80C og bruker M i de :)
Hehe, normale ja :p får bare prøve å søke meg frem , er noe drit å være så tynn rundt , kanskje jeg legger på meg litt der også , så jeg får på meg litt mer normale str etter hvert :joyful::laughing002

Hehe, normale ja :p får bare prøve å søke meg frem , er noe drit å være så tynn rundt , kanskje jeg legger på meg litt der også , så jeg får på meg litt mer normale str etter hvert :joyful::laughing002

Kunne godt tenkt meg å være litt tynnere rundt og ha litt større pupper ;) hehe!

Back
Topp