Er bare 22 uker på vei men allerede har kappahl og lindex ammebh blitt for små.. Er nå oppe i 75G/80F og større blir de vel med melk og alt som kommer.. Hvor kan jeg finne ammebh for store bryster
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er prisene på Bogerud i forhold til f.eks. Change?Jeg kjøpte Triumph sine på Bogerud. Går høyt i størrelse og er komfortable![]()
Jeg ga opp prøvingen jeg, og vurderte sterkt å bare vippe brystet ut av en vanlig bh. Men de blir jo sikkert for små, de jeg allerede har :/ er lindex/kappahl større enn hm?Er bare 22 uker på vei men allerede har kappahl og lindex ammebh blitt for små.. Er nå oppe i 75G/80F og større blir de vel med melk og alt som kommer.. Hvor kan jeg finne ammebh for store bryster?
Jeg ga opp prøvingen jeg, og vurderte sterkt å bare vippe brystet ut av en vanlig bh. Men de blir jo sikkert for små, de jeg allerede har :/ er lindex/kappahl større enn hm?
Jeg betalte vel 299,-Hvordan er prisene på Bogerud i forhold til f.eks. Change?
Jeg betalte vel 299,-
Ja, jeg syns detDet var ikke illeer det god støtte i de og ?
Skal ta meg turen å sjekkeJeg betalte vel 299,-
Hvor bor du? Jeg kjøpte på Netty i Bergen. Ganske dyr, men utrolig god! Kjøpte en med spiler som satt helt perfekt, var utrolig deilig å ha en BH som ga skikkelig støtte og så OK ut under klær også. Kjøpte noen enkle, billige også, de var også grei, men ikke fine under klær og ble rimelig tungt for nakken.