Ammebh til litt større bryster?

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
Hei.

Sliter med å finne Amme bh som støtter brystene godt nok. Alle jeg har prøvd er bare ubehagelige og får skikkelig hengepupp i de:arghh:

Noen som har tips til ammebh for de med litt større bryster? Må sikkert opp i størrelse DD/E? Litt usikker må jo nesten prøve de, men de vanlige D- cuppene jeg har er for små nå så antar jeg må opp i størrelse.

Antar de fortsatt kan vokse litt når melken kommer også. Aner bare ikke hvor jeg skal gå for å finne skikkelige amme bher:wtf:

Change sine er gode og klemmer ikke, men gir god støtte.
Ville ikke kjøpt før en uke eller to uti ammingen, gå heller med løse fra hm før det. Jeg gikk fra 75 F til 75 H da melka kom

Følger denne tråden. Jeg strever med det samme. Har kjøpt flere bher og ingen er gode!! Alt fra HM, lindex, glammom, undertøysbutikk osv...

Boob har fungert godt her. Har dd til vanlig. Ene sports-bh-typen ble favoritten :)

Veldig fornøyd med change sin ammebh. Sitter godt på og gir god støtte.
Change sine er gode og klemmer ikke, men gir god støtte.
Ville ikke kjøpt før en uke eller to uti ammingen, gå heller med løse fra hm før det. Jeg gikk fra 75 F til 75 H da melka kom
Boob har fungert godt her. Har dd til vanlig. Ene sports-bh-typen ble favoritten :)

Har dere handlet på nett eller funnet de i en butikk så dere fikk prøve den i forkant?:-)

Tenker ikke handle en drøss med amme bher enda, men ble tipset at det kunne kanskje være greit å kjøpe en. Men da å kanskje kjøpe en det var litt plass til å vokse:-) så kan jeg heller kjøpe flere etterhvert når melken har kommet inn;-)

Følger denne tråden. Jeg strever med det samme. Har kjøpt flere bher og ingen er gode!! Alt fra HM, lindex, glammom, undertøysbutikk osv...

Ja ikke sant. Helt grusomt å ha på seg en bh som ikke passer skikkelig:-(

Jeg hadde D-cup før jeg ble gravid første gangen. La omtrent ikke på meg i graviditeten og gikk likevel opp til H-cup!

Har fortsatt H-cup. 75H. Hater det! Når jeg er ferdig med amming skal jeg søke om brystreduksjon. Jeg veier 60 kg og er størrelse medium, så puppene er uproposjonalt store, og henger dessuten ganske mye nå

Jeg kjøper ammeBHer fra nettbutikken ammetrend.

Change sine er de helt klart beste jeg har prøvd.
Boob har jeg gitt opp, har både sportsbh og et par andre, men ikke gode å ha på og alt for dårlig støtte.
H&M, Lindex osv er for små/ for dårlig støtte for meg (de jeg har prøvd).

Jeg har ganske så store pupper og hadde samme problem som deg, alle disse ammebh’ene som er bare i stoff gir INGEN løft eller støtte. Change sin er jeg forsåvidt fornøyd med da den har spiler som gir mer løft en disse «slafsete» andre, men den er litt ekkel på sidene hos meg. Den jeg er mest fornøyd med er fra freya og kjøpt på underverker.no (endte på 80GG/J i den, så vil si jeg har litt å drasse på[emoji85])[emoji16][emoji1305]

Back
Topp