Ammebh størrelse

SensommerSpire

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
finner ingen fine i størrelsen min.
Bruker 75B nå (har økt ila. Graviditeten)

Finner kun 75C, og ikke lavere. Er det meningen at alle har pupper på minimum den størrelsen når man ammer? Mine har blitt mye større allerede så kan ikke se for meg at de blir så mye større. Eller trenger man rett og slett mer plass pga ammeinnlegg osv? Skjønner meg ikke på disse store størrelsene....

Har ikke egen erfaring, men når jeg har lest ang bhstørrelser skriver de fleste at en bør vente til etter fødsel med å gå til storinnkjøp på ammebher. Og heller kjøpe 1-2 billige til rett etter fødselen, eller gå uten de første dagene. Hos de fleste vokser brystene visst veldig etter fødselen og ved ammestart.

Min erfaring er at fordi om puppene har vokst en god del under svangerskapet, kommer de til å vokse enda mye mer i løpet av de første dagene etter fødselen! Ville anbefalt deg å kjøpe en sånn myk tøyelig sak til å starte med (brystene er gjerne ganske ømme i starten og det tar litt tid før "stolmen" gir seg og du ser hvilken størrelse som blir riktig) og heller legge litt mer i en penere amme-bh når du ser hvor du ender... :) Bravado har visst noen sånne myke som mange skryter av, tror de går i s, m, l osv. Har imidlertid ikke prøvd dem selv da jeg trenger 65, så de blir alt for løse rundt for min del.... :p (Skal ikke være enkelt!)

Lykke til i jakten!!

Jeg har motsatt problem... Jeg har økt fra 80D til 80G og de fortsetter å vokse. Finner ingen greie ammebher til under 4-500kr, selv ikke uten spiler. Er det noen som har tips?

Jeg har motsatt problem... Jeg har økt fra 80D til 80G og de fortsetter å vokse. Finner ingen greie ammebher til under 4-500kr, selv ikke uten spiler. Er det noen som har tips?
Har selv 65G til vanlig og har måttet opp i 65 I i amme-BH. Tror ikke man kommer billig unna i slike størrelser noe sted (som jeg har funnet ut enda i alle fall), så var jeg deg ville jeg kjøpt en sånn myksak og handlet noen når du visste hvilken størrelse du ender på etter fødsel.....

Back
Topp