Ammebh størrelse

SensommerSpire

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
finner ingen fine i størrelsen min.
Bruker 75B nå (har økt ila. Graviditeten)

Finner kun 75C, og ikke lavere. Er det meningen at alle har pupper på minimum den størrelsen når man ammer? Mine har blitt mye større allerede så kan ikke se for meg at de blir så mye større. Eller trenger man rett og slett mer plass pga ammeinnlegg osv? Skjønner meg ikke på disse store størrelsene....

finner ingen fine i størrelsen min.
Bruker 75B nå (har økt ila. Graviditeten)

Finner kun 75C, og ikke lavere. Er det meningen at alle har pupper på minimum den størrelsen når man ammer? Mine har blitt mye større allerede så kan ikke se for meg at de blir så mye større. Eller trenger man rett og slett mer plass pga ammeinnlegg osv? Skjønner meg ikke på disse store størrelsene....
Har du prøvd noen i den str? Eller ser du på nett? Jeg liker å ha litt større for å få plass til ammeinnlegg ;) Også er jeg litt for flink til å krympe bh ene mine i vask :p

Hvor ser du etter amme-bh? :) Godt poeng som hun nevnte over her med at det er kjekt med litt ekstra plass til ammeinnlegg. Forrige gang (og det var vårbaby) brukte jeg både engangs og ullinnlegg. Glad jeg hadde liiiitt stor BH. :D

Back
Topp