Ammebh på natt....

Jeg bruker ullbh fra Nøstebarn. :) Slipper å fryse. Lett å vippe opp. Myk og avslappende å ha på seg.
 
Jeg brukte aldri på natt, brukte kun topper som har v-åpning, knapper foran som jeg knappet opp og dro puppen ut, men har ikke digre pupper
 
Lindex og Hm har jeg brukt :joyful:
Sovner stort sett før jeg rekker å lukke den da så lukker den når jeg åpner den andre siden :joyful:
 
Bruker ammetopp fra lindex som jeg sover i:) kjempe behagelig:)
 
Jeg er ikke vant til å sove med klær på.. må en sove med ammeBH når jeg nå kommer så langt? Why?
 
Har brukt fra lindex både dag og natt, myke 2 pk uten spiler. Men kunne heldigvis sove uten etter 5-6 mnd :)
 
Jeg er ikke vant til å sove med klær på.. må en sove med ammeBH når jeg nå kommer så langt? Why?
Du må ingenting. Kan bli mye melk i sengen da. Varierer fra person til person. Hos meg rant melken overalt de første seks månedene.
 
Du må ingenting. Kan bli mye melk i sengen da. Varierer fra person til person. Hos meg rant melken overalt de første seks månedene.
Så tungvint :shy: jeg har vært heldig og aldri lekket noe, og har hatt nok melk denne gangen :Heartred
 
Jeg trengte aldri å sove med bh når jeg ammet, har aldri lekt noe. Om du lekker eller ikke handler ikke om man har mye eller lite melk. Vi er bare forskjellige :) Skal du ha bh om natten, kjøp en god, varm og myk bh.
 
Jeg brukte Medela sin amme-BH på natt. Det var nødvendig her for å slippe vått sengetøy hver natt. Før jeg skaffet Medela sine amme-BHer sov jeg med vanlig amme-BH med spiler og fikk brystsbetennelse. Jeg visste at jeg ikke skulle gjøre det, men jeg måtte ha noe på meg og amme-topper fungerte ikke for meg.
 
Jeg likte veldig godt boob sin amme bh i ull.
 
Jeg brukte ammebher fra H&M og Kappahl 24/7 i et år eller noe :hilarious: De var gode nok for min del, har ikke all verden med penger så måtte tenke økonomisk også :)
 
Back
Topp