Ammebh om natten?

MariaR83

Gift med forumet
Hva sover dere med om natten? Man bør jo helst ikke ha på seg ammebh om natten siden den kan blokkere melkegangene, men jeg lekker så mye at jeg melker jo ut hele sengen om jeg ikke har noe ammeinnlegg eller noe. I natt sov jeg med et håndkle, men følte det ble bare stress og alt ble vått... Noen tips på hva som er lurt å sove med for ikke å melke ut alt?

Dette lurer jeg også på. Lekker som en sil på natta. Ikke lett dette her. Om jeg ikke ligger på ryggen med håndkle så blir senga helt våt.

Jeg sover bare med en stram singlett, som holder evnt. ammeinnlegg på plass. Men syns det er best å la puppene få luft, siden brystvortene er såre.

Et lite tips når dere ammer: Hvis dere bruker ''ringeklokke-metoden'' på den puppen dere ikke ammer fra, slipper dere at det renner så masse. Trykk brystvorten lett innover med en finger, og hold den inne mens dere ammer. Så slipper dere at alt blir søkk-vått! [:D]

Jeg sover med amme BH uten spiler. Jeg føler ikke det blokerer noe og jeg orker ikke at alt skal bli vått over alt. Hehe. [;)]

Jeg sover med ammebh, hadde jeg gjort noe annet ville vi vell druknet i løpet av natten[8D]

jeg fikk faktisk beskjed om av både jm på sykehuset og helsesøster å sove med amme bh. jeg prøvde uten med stram singlett og ammeinnlegg en natt, men det endte med fullt sengeskift og utrolig ubehagelig våt singlet.. jm og helsesøster sa at det ikke var farlig å sove med ammebh så lenge den ikke er for liten og du ikke legger deg med melkespreng.

Jeg har funnet frem en treningstopp som jeg sover i om natta. Sånn type som ligner på en brytetrøye som stopper under bryskene! Så legger jeg bare innleggene inni, og det er både behagelig og jeg holder meg tørr om natta [:)]

Bruker ammebh fra hm, og de spilene som er der har jeg tatt ut for de var ubehagelige!
Kan ikke ligge uten, for da blir alt vått, jeg melker ut en slik flanells klut som er brettet firedobbelt.. Så jeg har hånkle under lakenet [8D]

ORIGINAL: Delirious

Jeg sover bare med en stram singlett, som holder evnt. ammeinnlegg på plass. Men syns det er best å la puppene få luft, siden brystvortene er såre.

Jeg har en ammebh som ikke ser ut som en ammebh som jeg sover i. Jeg husker fra sist at det og sove uten bh i starten var bare dumt for det ble så vått i senga. Tok en del mnd før jeg kunne sove uten bh.

Back
Topp