AmmeBH og store pupper. Hjelp!!

dun-dun

Betatt av forumet
Kan noen hjelpe? Jeg blir så frustrert! Det er ikke mulig å finne ammeBH som funker for meg. Størrelsene er altfor snevre

Greia er at vanligvis må jeg kjøpe BH på undertøysbutikk fordi cup-størrelsen på Lindex og de butikkene ikke går høyt nok opp. De bare øker omkretsen istedetfor og sier det blir det samme, og det blir det IKKE!! Jeg bruker 75 J eller 80 I, og da passer ikke 95E liksom...

Samme problem støter jeg nå på når jeg leter etter ammeBH. På babyshop har de Bh i S, M, L og XL. XL var altfor liten i cupstørrelsen og altfor stor rundt. Ingen på de vanlige kjedebutikkene funker av samme grunn
What to dooo?

Jeg handler vanligvis på Change og der hadde de én amneBH. Veldig fin ned blonder og greier, og kjøpte den, men den har spiler og det skal de jo helst ikke ha. Vil gjerne ha noe mykere og mer komfy uansett i begynnelsen.

Er det noen som har tips?

Søk etter La Isla nursing bra på ebay. Kjempe gode, med støtte og skal ha store størrelser.

Anita ammeBH skal visst være veldig bra, tror det kjøpes på ammehjelpen.no eller noe sånt. Tenkte å bestille der selv :)

Last edited:
Jeg sverget til abecita sist gang, og det blir det nok denne gangen også. Bruker 75E/F til vanlig så har ikke helt samme utfordring som deg, men jeg synes de var fantastiske. Må nok kjøpe litt flere denne gangen, tenkte jeg skulle prøve meg på litt andre modeller denne gangen. Tror jeg brukte Madonna sist. Den er litt som en sportstopp og veldig grei om en må sove med den ;-) Men ikke så fin under enkelte topper kanskje.

Back
Topp