Ammebh og singletter i stor størrelse.

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Jenter, jeg sliter!!

Finner jo ikke ammebher i størrelsen min :(
Bruker bare bher fra change og da bruker jeg 100F, hjelp??
Kjøpte en fra ammebutikken i str xxl, men den sitter litt stramt nå med forlenger så det fungerer jo ikke..
Fikk også vondt i skuldrene da det ikke blir godt nok hold :(

Håper noen har noen tips :)

Uff gruer meg til dette selv - er 80K hos change så har ikke turt å tenke på amme-bh ennå. Håper noen har noen gode råd.
Har du sjekket vertbaudet? Nettbutikk med varer for opp til strl 48 i mammatøy i alle fall, med tanke på en ammetopp.

Uff gruer meg til dette selv - er 80K hos change så har ikke turt å tenke på amme-bh ennå. Håper noen har noen gode råd.
Har du sjekket vertbaudet? Nettbutikk med varer for opp til strl 48 i mammatøy i alle fall, med tanke på en ammetopp.
Det har jeg ikke, men skal sjekke nå :)

Det blir for lite c :( Fant en annen bh på ammebutikken nå.. Er bare så kjedelig når jeg ikke får prøvd dem. Er så dumt å kjøpe og sende tilbake heletiden :(

Ja, jeg tenkte også på change. De har jo amme-bher der også. Testet?

Åh, kanskje de har endret. Hadde flere forskjellige i 2013. Har du sett her? http://wajketrading.dk/lingeri-3893/kollektioner-3896/amme-bh-188/
Takk!! Der skal jeg absolutt titte litt til :) jeg tenker bare jeg får kjøpt meg en så ser jeg Ann str etter ho er ute. Har en jeg kjøpte for 6 år siden på babyshop. Den passer jo men er jo helt tragisk. Ikke noe god støtte eller noe men den kan funke på natta og helt i begynnelsen til jeg ser hvilken str jeg må ha :)

Uff gruer meg til dette jeg også.. nesten så jeg tenker jeg bare må gå uten :knegg: er 75M/N nå så håper ikke det vokser mer..:arghh: MEN i England har de bra utvalg! Sjekk ut debenhams! Har kjøpt noen vanlige bher der og de kostet bare 250kr

Uff gruer meg til dette jeg også.. nesten så jeg tenker jeg bare må gå uten :knegg: er 75M/N nå så håper ikke det vokser mer..:arghh: MEN i England har de bra utvalg! Sjekk ut debenhams! Har kjøpt noen vanlige bher der og de kostet bare 250kr
M/N?! finnes det? Var jeg ikke klar over, eller er det en slags utelandsk størrelse?
Bare hengte meg helt opp i bokstavene her :p

Skal sjekkes ut :) takk. Med forrige så hadde jeg en som var grei og to som var dritt!! Itilegg så funket ikke amminga så bra så etter 2 uker ga jeg opp allt. Men denne gangen skal jeg ihvertfall ha en god bh :D

M/N?! finnes det? Var jeg ikke klar over, eller er det en slags utelandsk størrelse?
Bare hengte meg helt opp i bokstavene her :p
Ja altså.. 75M og 75N kommer litt ann på BH'en :) ja, de har det på undertøysbutikkene her i Norge :)

Det er sant, men er de store nok? Få se link da :D

På change mener jeg at jeg har 75 G, i vanlige størrelser rundt 85DD-E (noen sjeldne tilfeller D, alt etter butikk og bh)

Har kjøpt disse som har passet (siste er ikke prøvd på,men er silkemyk og gleder meg til å prøve!)

Kjøpte denne i 90C, den går nå, men litt usikker på når melken kommer.

http://m.ebay.com/itm/Comforty-Wome...271462?varId=420903238465&txnId=1791406206002

Kjøpte denne i L, passer fint.

http://m.ebay.com/itm/Women-Comfort...849050?varId=451295990615&txnId=1563241685005

Kjøpte denne og i L, men ikke prøvd på enda.

http://m.ebay.com/itm/Nursing-Tank-...177124?varId=591039114351&txnId=1452218560019

Finnes mange like fra forskjellige selgere, regner med de gjerne har litt forskjellige størrelser og,så er bare til å søke rundt :)

Ja altså.. 75M og 75N kommer litt ann på BH'en :) ja, de har det på undertøysbutikkene her i Norge :)
Har jeg aldri sett, Trodde det bare gikk til K. Var det jeg brukte før og slet med å finne BH'er, da de ofte var utsolgt, ikke hadde i den jeg likte etc. Men hurra for reduksjon! :)

Har jeg aldri sett, Trodde det bare gikk til K. Var det jeg brukte før og slet med å finne BH'er, da de ofte var utsolgt, ikke hadde i den jeg likte etc. Men hurra for reduksjon! :)
Ja, en ting er jo at de skal ha det, en annen ting er om de faktisk har det inne :P Det er ikke så ofte. Og det er kun snakk om en eller to modeller, så det er jo ikke så kjekt. Så bra du fant en løsning som fungerte for deg :)

Ja, en ting er jo at de skal ha det, en annen ting er om de faktisk har det inne :p Det er ikke så ofte. Og det er kun snakk om en eller to modeller, så det er jo ikke så kjekt. Så bra du fant en løsning som fungerte for deg :)
Det fungerte greit nok (kunne spart meg for de fæle arrene), men nå er det jo litt på vei opp igjen... men håper det går greit tilbake.

Back
Topp