Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en triumph og en fra change :PHeleneholt skrev:
Den fra triumph er GRUSOM! Angrer på at jeg kjøpte den :P
Jeg må sove med BH ganske så lenge mens jeg ammer, ellers lekker jeg som en sil. Det er noe drit, men absolutt nødvendig, får puppene "fritt fram" så bare renner det ut.
hvorfor sove med bh??lilyofthevaley skrev:
på grunn av melkespreng?
tulla ett håndkle rundt jeg... sov med sånn "tisselaken" under lakenet sånn at ikke madrassen skulle bli ødelagt.. m åsi jeg nøt friheten..
har ikke amme bh.. bruker triumph sine bare ekstra store.. så vipper de bare ut:)
Jeg var og så på Triumph sine i går, men de var da veldig tynne og lite fine, så ble ikke noe kjøp. Sist handla jeg en del på Lindex. Veldig fornøyd med alle sammen, så jeg handler nok der igjen. Pene var de også. :) (uten spiler, men ga bra støtte likevel.) Og så liker jeg at de er litt tykkere så ammeinnlegga ikke synes igjennom klærne.
Kjøpte også noen ammesingleter på Lindex sist gang. De var topp!!! Anbefales!
Jeg fikk beskjed av jordmor at vi absolutt IKKE måtte ligge med bh om natta :/ Det var veldig enkelt å få melkespreng hvis man lå med bh sa hun. Jeg er førstegangsfødende så jeg har egentlig ikke peilingLinn.87mamma skrev:
Normalt bruker jeg aldri bh om natta, men jeg klarte ikke å gå uten sist. Puppene ble så store og tunge og jeg følte de kom i veien hele tiden uten bh. I tillegg hadde jeg doble ammeinnlegg i dem for å slippe å bli klissvåt i løpet av natta.
Jordmødre kan mye, men de er ikke nødvendigvis ammeeksperter.
ann m skrev:
hvorfor sove med bh??lilyofthevaley skrev:
på grunn av melkespreng?
tulla ett håndkle rundt jeg... sov med sånn "tisselaken" under lakenet sånn at ikke madrassen skulle bli ødelagt.. m åsi jeg nøt friheten..
har ikke amme bh.. bruker triumph sine bare ekstra store.. så vipper de bare ut:)
Så jeg slipper å ha melk i hele senga når jeg våkner. Bedre å ligge med en god bh enn å ligge med en hånduk linna rundt meg..
Tisselaken er noe herk, det blir det jo bare klamt av..