Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan klamt da? Det er vel bare en vanlig bh med mulighet til å åpne?Boob sine i ull er behagelige men gir veldig lite støtte synes jeg. Kjøpte 2pk på kappahl som jeg er veldig fornøyd med, de har pads som man kan ta ut så de gir god støtte uten å være vondeJeg synes det blir så klamt og ekkelt med ammebh, gleder meg til å bruke vanlig igjen kjenner jeg
![]()
Eneste måte det kan bli klamt som jeg kommer på er at det lekker fra puppene. Og forsåvidt at de er større og tyngre enn vanlig. Så de henger mer. Men det blir aldri som det engang var uansett.Hvordan klamt da? Det er vel bare en vanlig bh med mulighet til å åpne?
Hvilken str bruker du? Jeg er 65 rundt, og det er ikke lett å få tak i over alt..Da skal jeg innom Change i dag!!
Bestilte meg en sportsbh og en vanlig på mammatrend.no i går og håper det passer. Trenger litt ugunstig størrelse da jeg er smal rundt brystkassen og har stor cup :/
For min del er det at de fleste behagelige ammebh'er ikke separerer puppene slik en vanlig bh gjør. Det henger vel også sammen med at ammepuppene er større og tyngre...Eneste måte det kan bli klamt som jeg kommer på er at det lekker fra puppene. Og forsåvidt at de er større og tyngre enn vanlig. Så de henger mer. Men det blir aldri som det engang var uansett.
Til vanlig er jeg 65F, så jeg må som regel på Change for å kjøpe vanlige bh'er også. Nå er jeg en del kilo tyngre enn til vanlig så jeg må nok opp litt både i omkrets og cup :/Hvilken str bruker du? Jeg er 65 rundt, og det er ikke lett å få tak i over alt..
Samme erfaring herStørre og tyngre ja
Noe som etter min erfaring ikke egentlig noen gang helt normaliserer seg..
Enig i det. Svetter mye mer nå også og puppene er tunge og klammeFor min del er det at de fleste behagelige ammebh'er ikke separerer puppene slik en vanlig bh gjør. Det henger vel også sammen med at ammepuppene er større og tyngre...
Hvordan klamt da? Det er vel bare en vanlig bh med mulighet til å åpne?
For min del er det at de fleste behagelige ammebh'er ikke separerer puppene slik en vanlig bh gjør. Det henger vel også sammen med at ammepuppene er større og tyngre...