Ammeapp

CS14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Bruker dere app for å ha kontroll på ammingen? I såfall, hvilken? :-)

Kjøpte en som heter Nursing Timer, etter anbefaling. Er veldig fornøyd! Enkel og oversiktlig.

Jeg brukte den som heter "amme" i starten, men nå har jeg kutta ut å bruke app. Ble så sinnsykt stressa av det og føler det går mer naturlig nå. Ble slitsomt å alltid måtte ha telefonen i nærheten eller å huske å legge inn ammingen hver gang. :o

Gjorde det i starten, men synes det ble stress og jeg venta med å gi mat til det gikk en viss tid i mellom. Det endte med mye grining. Hun er mye mer fornøyd nå som hun får pupp når hun vil ha :)

Lasta ned ammelogg, men slutta fort å bruke den. Stress å måtte huske å starte og stoppe tiden hele tiden.

Ammeapp emm hva går det ut på?

Da tror jeg at jeg bare lar det være, har klart meg uten de første fem dagene nå, da klarer jeg meg forhåpentligvis uten :-)

Brukte det de første ukene, men ble stressa av det. Jeg pumper da. Så tømmer alltid begge brystene hver 3-4 time og jr spiser med tilsvarende intervaller

Bruker breastfeeding (amming tror jeg den heter på norsk). Jeg syns det er veldig praktisk. Vi sliter litt med å gå opp i vekt, så er deilig å kunne se at det ikke går for lang tid i mellom hver amming! [emoji5]

Last edited:
Baby tracker! Kjempegrei app som gir oversikt over amming, bleieskift og søvn. [emoji4]

Back
Topp